ورزشی

قول مدیرعامل پرسپولیس به بازیکنان در تمرین – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، تمرین امروز پرسپولیس از ساعت 12:45 در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز شد. رضا درویش مدیرعامل باشگاه امروز در محل تمرین و قرمزپوشان حضور یافت.

مدیرعامل پرسپولیس قبل از شروع تمرین با اعضای تیم صحبت کرد و از زحمات و زحمات آنها در این فصل قدردانی کرد و برای آنها در دیدار بعدی آرزوی موفقیت کرد.

رضا درویش نیز به مسائل مالی و دغدغه های این بازیکن گوش داد و به اعضای تیم قول داد تا چند روز آینده درصد دیگری از قرارداد این بازیکن تا پایان سال جاری به حساب وی واریز شود.

تمرین با گرم کردن بدن زیر نظر مربی بدنساز تیم آغاز شد و پس از آن برنامه دارای حرکات کششی و انعطاف پذیری بود. پس از آن بازیکنان در دو گروه به تمرین زمین پرداختند. در بخش بعدی کارهای تاکتیکی، نگهداری توپ و بررسی هدفمند فوتبال در دستور کار قرار گرفت.

تمرین امروز یک ساعت به طول انجامید. امید عالیشاه در چند تمرین گروهی شرکت کرد. شی مک نیماتی نیز باید برنامه ویژه خود را بعد از عمل جراحی زیر نظر کادر پزشکی انجام دهد. میراد سیراک نیز شخصاً آموزش دیده و سایر ورزشکاران دارای کادر فنی بودند.

پرسپولیس فردا (شنبه) برای برگزاری آخرین تمرین قبل از بازی با صنعت نفت از هفته بیست و یکم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) راهی آبادان می شود و پس از آن تهران با پرواز چارتر به مصاف هم خواهد رفت. مقصد روز یکشنبه آبادان را برای بازی مقابل صنعت نفت آبادان ترک می کند.

دکمه بازگشت به بالا