عمومی

فضای آموزش پزشکی در استان بوشهر باید توسعه یابد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حسن ملکی زاده یکشنبه شب در نشست با اعضای هیات علمی دانشکده پزشکی بوشهر گفت: در درازمدت چاره ای جز افتتاح و ساخت دانشگاه و بیمارستان آموزشی نداریم.

وی افزود: ارتقای کیفیت آموزش یک موضوع علمی مهم است که موجب رشد و تعالی اجتماعی می شود، بنابراین کیفیت را می توان با امید یکی دانست، بنابراین کیفیت بر شرایط فعلی غلبه می کند، می توان آن را معادل دستیابی به مطلوبتر دانست.

ملکی زاده بابین افزود: پیشرفت علم نیازمند بازآموزی و آموزش است. در طول اپیدمی جهانی بیماری عروق کرونا قلب، آسیب های جدی در همه زمینه ها به ویژه در حوزه آموزشی رخ داد. ..

وی بیان می کند: کمبود فضای آموزشی در حوزه بهداشت و درمان در بوشهر با امضای تفاهم‌نامه، ایجاد زیرساخت‌های جدید و توسعه زیرساخت‌های موجود می‌تواند این کمبودها را برطرف کند.

رئیس دانشکده پزشکی بوشهر افزود: افزایش فضای آموزشی در حوزه سلامت اولویت ماست، بنابراین باید ارتقای سطح کیفی را مدنظر قرار دهیم.

ملکی زاده افزود: در حوزه سلامت استان بوشهر باید تلاش گسترده ای برای توسعه آموزش در حوزه زیرساخت ها و ارتقای کیفیت صورت گیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: برنامه‌ها و اولویت‌های متولیان بهداشت ارائه خدمات آموزشی با کیفیت به دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و ارائه خدمات حرفه‌ای با کیفیت به مردم استان بوشهر است.

بابین با بیان اینکه آمار ابتلا به بیماری های عروق کرونا در استان بوشهر رو به افزایش است، گفت: همه بیمارستان ها باید برای پوشش بیماری های عروق کرونا قلب تلاش کنند.

ملکی زاده بر لزوم تلاش دانشجویان و اساتید برای ارتقای سطح دانش و بینش جامعه تاکید می کند.

بابین رئیس دانشکده پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: اساتید دانشگاه در حوزه آگاهی اجتماعی، روشنگری و روشنگری تلاش می کنند و باید تلاش کنند. اساتید در پرورش و ساختن روحیه، جوهره و عملکرد آینده دانشجویان بینش دارند.

حسن مارکی زاده رئیس دانشکده پزشکی استان بوشهر پیش از دیدار با اعضای هیئت علمی در کنار قطعه شهدای گمنام پردیس دانشگاه به خواست امام شهدا و ایثارگران این قرارداد را تمدید کرد.

رئیس دانشکده پزشکی بوشهر نیز ۱۵ خردادماه از خوابگاه بانوان دانشکده بازدید کرد.

دکمه بازگشت به بالا