جامعه

برگزاری مراسمات ملی و مذهبی منوط بر چارچوب مصوبات ستاد ملی و استانی کرونا

فراتر از تاج پنجم کرونا ، فرماندار کوه دماوند با تأکید بر لزوم همکاری شهروندان برای کمک به همه افراد جامعه در تأمین سلامت خود ، گفت:

مهدی حیدری در مصاحبه با مجله خانواده وی در تشریح روند مبارزه با ویروس کرونا در پنجمین صعود در کوه دماوند ، گفت: و اگر دستورالعمل های مربوط به این موضوع ابلاغ نشود ، ارزش دارد که به بنیانگذاران آیین ما کمک کنیم تا سلامت مردم را تأمین کنند.

وی با اشاره به اینکه روزانه بیش از 1000 نفر در دامابن واکسینه می شوند ، “مهمترین مسئله سرعت بخشیدن به واکسنهایی است که در شهر دامابند انجام شده است ، جایی که روزانه بیش از 1000 نفر واکسینه می شوند. من واکسن می زنم.” هدف ما فراهم کردن فضای بیشتری برای سرعت بخشیدن به واکسن ها و اطمینان از ایمنی افراد است. در همین راستا ، دو سالن ورزشی در لودچن و دماوند در نظر گرفته شده اند تا با استقرار شهرداری ها در شهروندان خود ، شهروندان را سریعتر فراهم کنند.

وی ادامه داد: “برخی از نیازهای دولت برای شهرمان به من پیشنهاد نشده است که به نظر می رسد مربوط به کمبودهای کشور باشد ، اما چون سلامت مردم در بالاترین سطح است. ما نباید وقت تلف کنیم.” بنابراین ، کیت های آزمایش کرونا و سایر تجهیزات باید توسط شبکه بهداشت اعلام و خریداری شود و بودجه آن توسط شهرداری تأمین می شود.

وی تأکید کرد: ما با همکاری همه نهادها و حمایت از مردم محترم کوه دماوند قله قبلی را پشت سر گذاشتیم. اما ما همیشه به کمک مردم احتیاج داریم. مثل همیشه ، مردم با ثروتمند فرهنگی شهرستان دماوند یاور ما در تزریق پنجمین واکسن کرونا طبق پروتکل بهداشتی خواهند بود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا