جامعه

فریاد بی‌صدای اَنترن‌ها از جهان به گوش‌می‌رسد!

میزان فرسودگی ، افسردگی و خودکشی نهایی در میان پزشکان جوان در 50 سال گذشته تقریباً بی سابقه بوده است ، زیرا دنیا بر روی ویروسی به نام کرونا کار می کند و کارآموزان پزشکی در سراسر جهان اقدام به خودکشی می کنند. ما در برخی کشورها (کارآموز) هستیم.

به گزارش مجله خانواده بیماری همه گیر Covid-19 علاوه بر خسارات اقتصادی و اقتصادی که به مردم سراسر جهان وارد کرد ، آسیب روحی و جسمی جبران ناپذیری نیز به بار آورد.

در این بین ، برخی از افراد بیشتر رنج می برند و از آسیب بیشتری رنج می برند.

دوره های کارآموزی پزشکی (کارآموز فرانسوی ، کارآموز کارآموز ، کارآموز انگلیسی ، کارآموز کارآموز) از جمله کسانی هستند که در این دوره در سکوت آسیب جدی دیدند. تأثیر و شواهد این آسیب های روانی بالا بودن میزان خودکشی این گروه در برخی کشورها است.

متأسفانه بسیاری از کارآموزان و دستیاران پزشکی اخیراً در ژاپن خودکشی کرده اند و آمار مشابهی را می توان در ایران ، فرانسه مشاهده کرد.

فرانسه، اخیراً از نظر شیوع تاج و مورب و مرگ و میر شرایط وخیمی را تجربه کرده است ، بالاترین میزان خودکشی در بین دانشجویان پزشکی را دارد.

یک خبرنگار فرانسوی گزارش داد که کارآموزی پزشکی به دلیل افزایش نرخ خودکشی در بیمارستان های فرانسه در مرحله شکست مطلق است.

آن راچر ، روانشناس بالینی در یکی از بیمارستان های فرانسه گفت: “این کارآموزان هم دیده نمی شوند و هم در صف مقدم سربازان هستند.”

بیش از 300000 دوره کارآموزی با میانگین سنی 25 سال در فرانسه وجود دارد.

ماری سالتن ، کارآموز و نایب رئیس انجمن کارآموزی بیمارستان پاریس ، گفت: “این کارآموز 48 ساعت در هفته کار می کند ، اما هیچ کس اهمیتی نمی دهد.”

طبق یک نظرسنجی سه ماهه که توسط انجمن ملی کاروان فرانسه در سال 2019 انجام شد ، کار 58 ساعت در هفته طبیعی بود ، اما به دلیل اپیدمی تاج ، این رقم به 80 ساعت در هفته رسیده است.

تمام کارآموزی ها 24 ساعت در روز منتظر هستند و آنها شکایت دارند که نمی توانند خواب کوتاهی داشته باشند.

از آغاز سال 2021 ، 25 دوره کارآموزی پزشکی فرانسه خودکشی کرده اند.

بنابراین آمریکا، انجمن پزشكي آمريكا و انجمن پزشكي آمريكا پزشكان جوان را شناسايي ، آموزش داده و مربيگري كرده اند.

موضوع فرسودگی شغلی و آسیب دیدگی در دوره های کارآموزی پزشکی سالهاست که ساکت است ، اما گسترش تاج توجه رسانه ها را به خود جلب کرده است.

این مسئله با مشکلات بهداشت روانی در این افراد مانند افسردگی ، اضطراب و مصرف مواد در ارتباط است.

با این حال ، ایالات متحده هنوز اطلاعات دقیقی در مورد تعداد کارآموزی هایی که در دوران Covid-19 خودکشی کرده اند منتشر نکرده است.

در سال های اخیر ، محققان تخمین زده اند که سالانه 400 پزشک آمریکایی خودکشی می کنند.

فیتزجرالد ، استادیار پزشکی و روانشناسی در دانشگاه راش ، گفت:

وی گفت: دانشجویان پزشکی نیز در خط مقدم درمان قرار دارند و تحت فشار قرار دارند.

طبق اعلام انجمن پزشکی آمریکا ، حدود 30٪ دانشجویان پزشکی از افسردگی رنج می برند و 10٪ این دانشجویان مستعد خودکشی هستند. البته ، دانشکده ها و بیمارستان های پزشکی در حال توسعه برنامه هایی برای شناسایی و کمک به کارآموزان در معرض خطر هستند.

این مرکز در گزارشی گفت: “آموزش پزشکی دشوار است و دانشجویان و کارآموزان غالباً ساعت ها در محیط های استرس زا کار می کنند.”

این منجر به فرسودگی شغلی در بین آنها می شود و عواقب گسترده ای دارد. این نتایج می تواند بر عملکرد شغلی این کارآموزان تأثیر بگذارد و میزان سوp رفتار را افزایش دهد.

بسیاری از این دوره های کارآموزی در معرض خطر است ، اما تنها یک سوم این دانشجویان پزشکی درخواست کمک می کنند. دلیل اصلی این مسئله این است که آنها از عواقبی که ممکن است برایشان به وجود بیاید می ترسند!

برخی از م institutionsسسات آموزش عالی و دانشگاههای ایالات متحده برنامه های حمایتی را به دانشجویان پزشکی ارائه می دهند و این برنامه ها را به عنوان یک پروتکل بهداشتی ضروری عنوان می کنند.

جان هاپکینز ، هاروارد و دانشکده پزشکی دانشگاه تمپل برنامه های پشتیبانی را به دانشجویان پزشکی و اساتید ارائه می دهند.

علاوه بر این ، چندین م nationalسسه آموزش پزشکی ملی در ایالات متحده به طور فعال اهداف بهداشتی این دانشجویان را پیشگیری می کنند تا از فرسودگی شغلی پزشکان جلوگیری کنند.

کانادا وی همچنین در ماه ژانویه از فوت یک دانشجوی جوان پزشکی خبر داد و نسبت به این موضوع اخطار داد. پزشک جوان ، مادر پسر ، در سن 35 سالگی خودکشی کرد. خانواده وی گفتند که افزایش استرس و تنش ناشی از شرایط ، کارآموز پزشکی را به خودکشی سوق داد.

بنابراین انگلستان همچنین دانشجویان پزشکی در نتیجه بیماری همه گیر Covid-19 سردرگمی زیادی را در زندگی و تحقیقات خود تجربه کردند. بسیاری از داوطلبان در خدمات بهداشت ملی انگلستان (NHS) شرکت می کنند و بسیاری از دانشجویان سال آخر زود فارغ التحصیل می شوند. امتحانات آنها لغو شد و کرونا مانع انجام این دانشجویان شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا