اتراق معتادها در سی و سه پل

اتراق معتادها در سی و سه پل

از روی دیوار نویسی ها و ترک های پل به دلیل تلاقی خشکسالی و مترو ، ترک خوردگی دیوارها و راه رسیدن به سقف پل و تفریح ​​خوش شانس برخی از جوانان روی پل ، ایمنی سقوط از 33 محوطه پل 16 دانش آموز قدیمی ، برق گرفتگی و مرگ قهرمان توپ آبی و انسداد دهانه پایین پل اصفهان را نمی توان نادیده گرفت.

به گزارش مجله خانواده ، روزنامه “همشهری” در ادامه می نویسد: “اما اکنون ، حوادث تلخ Syosepol فراتر از این است و به رویدادها و آسیب های اجتماعی و فرهنگی می رسد.” بسیاری از معتادان بی خانمان از طبقات پایین پل ، پل پنجره ها و پله ها را باز می کنند. مواردی مانند نصب دیوار و سیاه شدن. اتفاقی که افق جذاب یک پل را نشان می دهد. گذرگاههای تفریحی راحت و آرامش بخش و نیاز به بازنگری اساسی در این میراث گرانبها.

پل تاریخی سیوسه پل یا پل وردیخان یکی از پل های تاریخی اصفهان است و در زمان شاه عباس صفوی ، تحت نظارت وردیخان ، معماری استاد حسین ، بنای اصفهان ساخته شد. در اصفهان. روی رودخانه آبکی و خروشان صفوی ساخته شده است. این پل به چند دلیل یکی از جاذبه های اصفهان و ایران به حساب می آید.

در شرق پل ، پل تاریخی کاجو و در غرب ، پل مارنان ، در شمال خیابان چهاربرگ عباسی و شمال شرقی میدان ناگشجهان ، که همه بناهای تاریخی در آن واقع شده است ، ساخته شده است.

مانند بسیاری از آثار صفوی ، معماری 30 پل با شگفتی های بسیاری همراه است ، برخی از خاورشناسان آن را یکی از اولین پل های جهان ، یک شاهکار معماری و شگفتی می نامند.

مانند پل خواجو ، پل سیوس یک پل دو طبقه است ، زمانی طبقات فوقانی مرکز حمل و نقل و عبور وسایل نقلیه مختلف مانند گذشت زمان ، اهمیت تاریخی پل و جلوگیری از آن بود. آسیب دیدگی ممنوع است مردم می توانند از آنجا عبور کنند.

در دو طرف این پل زیبا قوس هایی قرار دارد که مردم از آن بالا و پایین می روند. اما آنچه بیشتر گردشگران را به خود جلب می کند راهروهای پل تقریباً افقی است ، جایی که وقتی رودخانه پر از آب می شود ، آوازهای آب جاری در طبقه پایین پل نشسته و راه می روند ، مخصوصاً در ماههای گرم تابستان.

این پل 400 ساله با گذشت زمان شاهد اتفاقات زیادی بوده است. از عبور حیوانات و اتومبیل از آن طرف پل گرفته تا ساخت نرده آهنی در ورودی پل. مواد ، پایه ها و پایه های پل به گونه ای طراحی شده اند که فقط در رطوبت مقاوم بوده و به دلیل خشکی مداوم رودخانه ، از چندین سال بدترین وضعیت خشک رودخانه سایاندل بوده است. در طولانی مدت ، خطر آسیب دیدن پل و آسیب دیدگی آن افزایش می یابد.

پناهگاه شبانه معتادان

خشکسالی و کمبود آب تنها مشکلاتی نیست که به این پل آسیب می رساند ، اما کمبود آب بهانه ای است برای ایجاد بسیاری از مشکلات فرهنگی اجتماعی در اطراف پل و اطراف آن ، پلی که زمانی محل برگزاری جشن های مختلف بود .. در حال حاضر تاریخی ترین پل اصفهان است. انواع آسیب های اجتماعی دردناک و ویرانگر است. تصاویری که به تازگی توسط کاربران فضای مجازی از انتهای پل سوسو در شبکه های اجتماعی منتشر شده است حکایت همان حکایت و آسیب غم انگیز دارد.

همانطور که در عکس مشاهده می کنید ، در وسط پل که یک پلکان است که طبقات بالا و پایین را با چندین اتاق کوچک متصل می کند ، یک اتاق توسط فردی ناشناس بازگشایی و مورد سو ab استفاده قرار گرفت. تعدادی از معتادان و افراد بی خانمان ما در این اتاق ها زندگی می کنند.

البته داستان افراد بی خانمان و معتادان در زیر پل خبر جدیدی نیست و مکان هایی برای خوابیدن افراد بی خانمان در زیر دهانه پل خواجو وجود دارد. به طور هم زمان ، حدود 10 سال پیش ، در خود سوپول ، گزارشی از یک معتاد به مواد مخدر در خوابگاه منتشر شد و در صفحه روزنامه ظاهر شد. سپس ، به عنوان یک جنایت آشکار ، پلیس حمله کرد و در نهایت با کشیدن تیغه و بستن اتاق به پایان رسید.

مسئله را گسترش ندهید!

اما چند روز پیش این خبر با حضور معتادان و افراد بی خانمان در 33 پل مورد بازنگری قرار گرفت. “33 پل یکی از مهمترین شریانهای پیاده رو اصفهان است و علی محمد فصیحی ، ناظر بر این پل تاریخی ، اخباری از این دست است و آن را به مکانی برای تجمع معتادان و افراد بی خانمان تبدیل کرده است. شما نباید این کار را انجام دهید. من به جام جم گفتم ، اصفهان. “بسیاری از اتفاقات می افتد.

وی با اشاره به اینکه مدیریت شهری یک بار Chahalberg را به عنوان پیاده رو تعریف کرده و هزینه های زیادی را صرف آن کرده است ، افزود: “33 پل ادامه همان پیاده رو چهارباغ ، وظیفه مدیریت شهری ، شورای شهر و یک سازمان میراث فرهنگی است که به آن توجه می کند.” بیشتر بدهید و شرایط موجود را بهبود ببخشید.

آسیب به جریان بسته آب

یک ناظر پل تاریخی در اصفهان تأکید کرد: مهمترین خسارتی که در حال حاضر به 33 پل وارد شده مشکل بسته شدن رودخانه است. با باز شدن آب ، پای افراد بی خانمان و معتادان به دلیل جاری شدن آب باز نمی شود. در حقیقت ، علاوه بر خطر خشکسالی ، احتمال فرونشست زمین و خسارات ساختاری ، عبور افراد افسرده و درک آنها از حرکت آنها از طریق یک پل بدون آب بسیار بیشتر از باز کردن یکی از دروازه های زیر پل است. معتادان

رفتارهای ضد فرهنگی و اجتماعی مانند نقاشی های دیواری که اخیراً در دیواره های قدیمی پل مشاهده می شود و روزانه در حال افزایش است ، مشکل دیگری است که فشیحی به آن اشاره می کند و اظهار می دارد: متأسفانه ، این صدمات زیادی وارد کرده و میراث ملی را از نظر کار سخت تمیز کردن و استفاده از مواد شیمیایی بسیار مضر و روشهای فیزیکی مورد حمله قرار می دهد.

معتاد مخرب

در مورد آخرین وضعیت گیت خبری ، یک ناظر پل تاریخی در اصفهان گفت: “واحد ایمنی میراث ما در مواقع اضطراری تحت تعمیرات منظم استادان و تکنسین ها قرار می گیرد و 33 پل کنترل و بازرسی می شوند. واحد حفاظت” منطقه ترمیم شده و در 12 آوریل دوباره ورودی پله های طبقه پایین را بست. 33 پل اجرا شد.

به گفته فاشیچ ، این سوپاپ ها پله هایی به سمت بالا بودند زیرا سیستم ساختاری برای عبور بتن و تیرها از ماشین تغییر یافته ، در ارتباط با دهه 1940 بسته شد و تیغه ها کشیده شدند. پل امکان پذیر است. بسته شدن شیر و مسدود نمودن کامل آن با مصالح ساختمانی محکم تر امکان پذیر است ، اما حتی اگر تیغه فعلی محکم تر از قبل ترمیم شده باشد ، تحت روش های ترمیم مجاز به انجام این کار نیست. ..

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا