ویروس را کنترل کنید نه مردم را

رئیس اتحادیه تورگردانان ایران پس از اعلام موقعیت های خطرناک در چندین شهر پس از تعطیلات نوروز ، از رفتار با صنعت گردشگری انتقاد کرد. مردم؟ ”

به گزارش مجله خانواده ، در هفته های اخیر ، سعید نمکی ، وزیر بهداشت ، او را متهم به سفر و دیدار با خانواده اش به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور ، مخالف سفر نوروز کرده و به سفرها هشدار داده و مدیریت کرده است. من در مورد نادیده گرفتن صحبت کردم. من همچنین متنی را در اینستاگرام وی منتشر کردم. وی گفت: “ما نوشتیم … گفتیم … التماس کردیم … چند هفته با حوصله قسم خوردیم.” “به من مهلت دهید تا از تعطیلات سال نو همانند سال قبل استفاده کنم. ما گفتیم:” اقتصاد جهانگردی مهم است ، اما هزینه سرمایه اجتماعی سیستم بهداشت و درمان و هزینه عود بیماری و خرد در اقتصاد و اقتصاد کلان مهم نیست.

در پایان تعطیلات نوروز ، معاون وزیر بهداشت ایرج حریرچی با اعلام پایان قله چهارم ویروس کرونا در کشور ، به صنعت گردشگری گفت:

بیانیه ای در حالی منتشر شد که صنعت جهانگردی طبق انتظار بسیاری از سفرهای نوروزی را انجام نداد. ابراهیم پورفلاجی ، رئیس انجمن تورگردانان ایران ، با اشاره به حمله به مردم و محکوم کردن شیوع ویروس در کشور ، با مجله خانواده تماس گرفت و گفت: آیا دلیل سلامتی شما همیشه به جای انتقال بیماری یا درمان به کشور ، به فکر مدیریت افراد است؟ آیا حرفه خود را ترک کردید؟ وزارت بهداشت نباید ویروس را کنترل کند ، درمانی برای آن پیدا کند و از مردم بخواهد که به مسافرت نروند.

وی افزود: “این ویروس به همه کشورها سرایت کرده و فقط مردم کشور ما را تحت تأثیر قرار نداده است.” درمانی نیز یافت شده است. به جای مدیریت یا سرزنش مردم ، زیرساخت های مراقبت های بهداشتی را ایجاد کنید

رئیس انجمن تورگردانان ایران افزود: وزیر بهداشت به صراحت اعلام کرده است که کنترل کرونا را از دست داده ایم. آنها به مدت یک سال در مورد اینکه کجا باید ببندند و کجا بروند صحبت کردند در حالی که باید به دنبال درمان باشند. واکسن ها درمانی برای ویروس ها هستند و آنها فقط به فکر کنترل افراد نیستند ، بلکه آنها را وارد و کنترل می کنند.

آقای پورفرج در مورد بسته شدن مرزهای ایران در برابر گردشگران خارجی از مارس 1998 گفت: “وزارت میراث فرهنگی و جهانگردی در تلاش برای بازگشایی است اما تاکنون موفق نبوده و تلاش بی فایده است. تصور می شود که. “

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا