اهمیت این روزها در شهرهای آمریکا

اهمیت این روزها در شهرهای آمریکا

در پای پلیس و دولت آمریكا با حفظ قدرت ، اعتبار ، اقتصاد ، امنیت و صلح ، مردم جهان به دلیل كشته شدن سیاه پوستان – حتی مجرمان – فضای كج و نازی مشتعل شدند. مهم است و من با مردم روبرو شده ام.

بسیاری از آمریکایی ها می دانند که آنها باید ایمن و اقتصادی باشند ، اما هنوز در میدان نبرد هستند زیرا کشتن سیاهپوستان برای آنها مهمتر است. احتمالاً هیچ چیز نمی تواند این تراژدی را تا حد شعر توضیح دهد ، “من روح او را می کشم ، روح من بدون فساد روی زمین است ، بنابراین کشتار مردم همه در کنار هم است. “کشتن افراد سیاه پوست به معنای از بین بردن نژاد است.

بازتاب این موضوع در ایران هیچ ارتباطی با این واقعیت ندارد که با تفسیرهای دیگر روبرو می شود. این اقدام نوعی تلافی جویانه برای اقدام دولت آمریکا در جریان بحران ایران است. با این حال ، این موضوعات تاثیری در ماهیت مبارزات مردم آمریکا یا اهمیت حمایت از آزادی بشر ندارند. اما کسانی که برای دفاع از مردان سیاه پوست پیش می روند و بسیاری از سراسر دنیا را از این زاویه جذب می کنند ، کار بزرگی انجام می دهند.

لازم به ذکر است که جریان تاریخ بشر با این وقایع مشخص می شود. این یک تغییر در جهت دفاع از حقوق بشر و برابری آن است ، در همان مسیری که پیامبر ما (ص) فرموده اند. من قیام الاحمر و آل اسود را برای سفید و سیاه فرستادم.

تفاسیر دیگر و گنج های آمریکایی ها را برای محافظت از حقوق سیاه پوستان کنار بگذارید. این مبانی بشریت است. البته آمریکایی ها ، حتی غیر آمریکایی ها ، اغلب می توانند به خاطر دفاع از بشریت مورد انتقاد قرار بگیرند ، اما این اصل در دفاع از حقوق بشر مهم و مؤثر است.

* در کانال تلگرام نویسنده منتشر شد. 13 ژوئن 2016

دکمه بازگشت به بالا