عمومیکسب و کار برتر

فروش عمده شومیز با قیمت ارزان و تولیدی

اگر قصد دارید به صورت مجازی به خرید عمده شومیز زنانه بپردازید، عمدباکس می‌تواند در این راه به شما کمک فراوانی کند.

شومیز چیست؟ شومیز چه فرقی با بلوز و تونیک دارد؟ آیا با انواع شومیز آشنایی دارید؟ در ادامه با تاریخچه پیدایش شومیز زنانه آشنا می‌شوید.

شومیز زنانه و کاربردهای آن

شومیز زنانه به نوعی لباس خاص زنانه اتلاق می شود که در ابتدا به شکل لباس آستین بلند با دکمه‌های وسط، که به سبک کلاسیک و ساده طراحی می‌شد ولی امروزه شومیزها در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع با پارچه‌های مختلف طراحی و دوخته می‌‌شود.

اما کاربردهای دیگر شومیز زنانه چیست؟ در حال حاضر از شومیزها به عنوان مکمل مانتوهای جلوباز استفاده می‌شود. همچنین شومیزها به عنوان یک لباس پرکاربرد است که در استایل‌های مهمانی، کژوال و رسمی خیلی به کار برده می‌شود که هم با دامن و هم با شلوار یک استایل شیک به حساب می‌آید.

انواع شومیز

  • شومیزهای رسمی
  • شومیزهای حریر
  • شومیزهای لی
  • شومیزهای اسپرت

چون شومیز از جمله لباس‌هایی است که با فرهنگ ایرانی تطابق زیادی دارد و به دلیل پوشیده بودن زیاد مورد توجه بانوان است و اکثر بانوان ترجیح می‌دهند که از شومیز در مراسم‌های مهم و مهمانی‌های رسمی از آن استفاده کنند.

شومیز رسمی

در مدل‌های شومیز رسمی معمولا در سر شانه‌ها از اپل استفاده می‌شود که این مدل شومیزها یادآور سبک دهه 60 بانوان ایرانی است. شومیز رسمی با شلوار لی چسبان یا دامن کوتاه استایل شیکی به فرد می‌دهد. در ادامه با زیردسته‌های شومیز رسمس آشنا می‌شوید.

  • شومیز پشت باز، یکی از مدل‌های شومیز رسمی است که در میان جوانان طرفداران زیادی دارد. شومیزهای پشت باز که در پایین کمر گره می‌خورد. این مدل شومیز را با شلوار یا دامن چین‌دار کوتاه و چکمه‌های ساق بلند یک استایل منحصربه فرد به وجود می‌آورند.
  • شومیزهای یقه گرد که در آن‌ها یک قسمت شنل مانند روی لباس دوخته می‌شود و یک پوشش شیک به حساب می‌آید و کسانی که به شیک‌ پوشی خود اهمیت می‌دهند می‌توانند از این مدل استفاده کنند.
  • شومیزهای گلدوزی شده، استفاده از پارچه‌های گلدوزی شده در یقه یا در دم آستین و پایین شومیز مجلسی جلوه زیبایی به لباس می‌دهد که یک لباس خاص به نظر می‌رسد که هر بیننده‌ای را به خود جذب می‌کند.

آدرس تولیدی شومیز در تهران | تولیدی شومیز بازار بزرگ تهران | تولیدی شومیز بازار بزرگ تهران اینستاگرام

شومیزهای حریر

در رنگ‌های کم‌رنگ و پاستیلی گزینه خوبی در فصل‌های گرم برای مهمانی به حساب می‌آیند. شومیز حریر، با مدل یقه حلزونی و آستین کلوش در میان جوانان طرفداران زیادی دارد. شومیز حریر با رنگ‌های پاستیلی با دامن کوتاه یا شلوار چسبان تیره یک استایل چشم نوازی به وجود می‌آورد.

شومیزهای لی

شومیز لی یکی از پر کاربردترین لباس‌هایی است که هر بانوی باسلیقه‌ای باید در کمد لباس خود داشته باشد. چون این شومیز را هم در زیر مانتوهای جلو باز و هم پالتوهای زمستانی می‌شود استفاده کرد.

شومیز اسپرت

شومیز اسپرت که معمولا در مهمانی‌های دورهمی و خانوادگی مورد استفاده قرار می‌گیرد. مدل‌های اسپرت که بیشتر از پارچه‌های جنس نخی بدون طرح یا با طرح‌های ساده دوخته می‌شوند. شومیز اسپرت را با شلوارهای جین ست می‌کنند و یک استایل اسپورت زیبا را به وجود می‌آورند.

شومیز زنانه عمده را از کجا بخریم؟

خرید شومیز زنانه عمده

برای خرید شومیز زنانه عمده شما می‌توانید به دو طریق حضوری و مجازی اقدام کنید. روش حضوری اگر چه مزایای خاص خود را دارد اما با موانع و محدودیت‌هایی نیز روبرو است. این محدودیت‌ها عبارت‌اند از:

  1. در بسیاری از شهرها، مراکز عمده فروش یا مراکز تولیدی شومیز زنانه وجود ندارد. بنابراین بسیاری از خریداران عمده این نوع از لباس‌ها مجبور هستند برای خرید شومیز مورد نیاز خود به شهرهایی که این مراکز در آن‌ها واقع شده است، مسافرت کنند. این مسافرت کاری، خود فرایندی زمان‌بر و پرهزینه خواهد بود.
  2. به علت زمان‌بر بودن، شما نمی‌توانید به تمامی مراکز تولیدی و مراکز زنانه که در نقاط مختلفی وجود دارند مراجعه کنید. بنابراین مجبور هستید به معدود تولیدی‌ها و مراکز عمده فروش در دسترس خود مراجعه کنید و خرید خود را انجام دهید. قطعا اگر این امکان وجود داشته باشد که بتوان از مراکز تولیدکننده و عمده فروش بیشتری بازدید کرد، خریدار عمده می‌تواند اقتصادی‌ترین و با کیفیت‌ترین گزینه ممکن را انتخاب کند.

تمامی این موارد از محدودیت‌ها و مشکلات خرید حضوری شومیز زنانه به شمار می‌آیند. همان طور که ذکر کردیم، خرید حضوری نیز مزایای خاص خود را دارد.

گزینه دیگری که پیش روی خریدار عمده شومیز قرار دارد، خرید غیرحضوری است. می‌توان از طریق اینترنت نیز به خرید عمده لباس مورد نظر پرداخت. عمده‌ترین مزیت این روش، کاهش هزینه و زمان موردنیاز است. خریدار می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن گزینه‌ها را بررسی کند و خرید خود را انجام دهد. اگر قصد دارید از این طریق به خرید عمده شومیز بپردازید، وب سایت عمدباکس می‌تواند شما را یاری کند.

روش خرید سنتی

شومیز زنانه جزء لباس‌های پرطرفدار در میان بانوان کشور ما به حساب می‌آید. چون از اجناسی است که تنوع زیادی دارد پس هر عمده فروشی سعی می‌کند که این کالا را به صورت عمده با قیمت مناسب تهیه کند، تا بتواند سود خوبی را کسب کند. در گذشته هر عمده فروشی برای تهیه اجناس مورد نیاز خود مجبور بود به صورت حضوری به مراکز تولید و فروش عمده شومیز زنانه مراجعه کند و پس از دیدن آن‌ها اقدام به خرید کند.

در اکثر موارد با مشکلاتی نظیر این که معمولا شومیز در هر استان و شهری به طور گسترده تولید نمی‌شود و خریدار باید برای تهیه محصول خود به شهرها و نقاط دیگر کشور سفر کند تا بتواند محصول خوب با قیمت مناسب را تهیه کند که این روزها این روش به دلیل صرف وقت و هزینه گزاف مقرون به صرفه نیست و این روش خرید از رده خارج شده است. پس برای خرید عمده باید از روش آنلاین استفاده کنیم.

روش خرید آنلاین

امروزه به دلیل پیشرفت علم و صنعت اقتصاد هم پیشرفت فراوانی کرده است. برای خرید و فروش از روش‌های سنتی پیروی نمی‌شود، بلکه اکثر افراد به خرید و فروش آنلاین رو آورده‌اند. در حال حاضر افراد با گوشی‌های هوشمندی که دارند می‌تواند در هر زمان و مکانی که فرصت داشتند به شبکه‌های مجازی دسترسی داشته باشند و پس از دیدن انواع مختلف شومیز زنانه اقدام به خرید کنند، چون در این شبکه‌ها تنوع زیاد است و دیگر وقت و هزینه زیادی صرف خرید نمی‌شود، پس فرد می‌تواند در زمان کم و با هزینه اندک سود بیشتری را به دست آورد.

این شبکه‌های مجازی هم مشکلاتی نظیر این که بعضی از فروشندگان از اخلاق تجاری تبعیت نمی‌کنند و محصولی که در شبکه مجازی به نمایش می‌گذارند، هنگام تحویل کالا، محصول بی‌کیفیت را تحویل خریدار می‌دهند یا محصول را در زمانی که توافق کرده‌اند در زمان مقرر تحویل نمیدهند که موجب ضرر و زیان و موجب بی‌اعتمادی می‌شود. پس با ما همراه باشید تا شما را با شبکه مجازی آشنا کنیم که همچین مشکلاتی را نداشته باشید و با خیالی آسوده اقدام به خرید کنید.

عمدباکس چیست؟

یک بازار اینترنتی بسیار بزرگ است، که از سراسر کشور عضو فعال دارد و هر کس بخواهد در شغل خود پیشرفت کند می‌تواند از عمدباکس استفاده کرده تا به هدف خود برسد. چون عمدباکس امکانات زیادی را برای اعضای خود فراهم کرده است که می‌توانند به راحتی از آن‌ها استفاده کنند.

عمدباکس بستری را ایجاد کرده است که به واسطه آن ارتباط بین خریدار و فروشنده عمده آسان شده است. در عمدباکس مراکز تولیدی و مراکز فروش عمده شومیز زنانه متعددی معرفی شده‌اند و خریدار به راحتی می‌تواند آن‌ها را بررسی کند.

خریدار عمده شومیز می‌تواند با اختصاص دادن کمترین زمان ممکن، تولیدکننده و عمده فروش بسیاری را بشناسد و ویژگی‌های هر یک را مشاهده کند. در نهایت می‌تواند با عمده فروش مدنظر ارتباط برقرار کند و خرید خود را انجام دهد.

تولیدکنندها و مراکز عمده فروشی شومیز نیز می‌توانند از خدمات عمدباکس استفاده کنند. صاحبان تولیدی‌ها یا عمده فروشان شومیز می‌توانند با صرف هزینه کمی، آگهی محصول خود را در عمدباکس درج کنند. اگر از طریق وب سایت عمدباکس اقدام به درج آگهی کنید، آگهی شما در نیز درج خواهد شد. برای اطلاع از نحوه درج آگهی و دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید از طریق راه‌های مطرح شده در قسمت تماس با ما وب سایت عمدباکس، با مسئولان مجموعه عمدباکس ارتباط برقرار کنید.

مزایای عمدباکس

امکان دسترسی به بازاری گسترده

یک بازار است که از اقصی نقاط کشور عضو دارد و همه اعضا می‌توانند با عضویت به بازاری به وسعت یک کشور دست پیدا کنند. همه فروشنده عمده و هم خریدار عمده شومیز زنانه می‌توانند از این امکان استفاده کرده و خرید و فروش خوبی را تجربه کنند.

درج آگهی با قیمت اندک

هر عضوی در عمدباکس با پرداخت مبلغی ناچیز می‌تواند اقدام به تبلیغ کند و دیگر مجبور نیست هزینه بسیار زیادی که مجبور بود برای تبلیغات صرف کند بپردازد، چون عمدباکس این امکان را داده که اعضا بتوانند محصول خود را هم در سایت و هم کانال تلگرامی به نمایش بگذارند. پس فروشنده عمده شومیز زنانه و خریدار شومیز زنانه می‌توانند از این امکان مهم عمدباکس استفاده کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر از قسمت، با متخصصان عمدباکس در ارتباط باشید.

خرید امن و مطمئن

عمدباکس مانند یک پلیس به اعمال فروشندگان عمده شومیز زنانه و هم خریداران شومیز زنانه نظارت غیرمستقیم دارد و کسی نمی‌تواند در این سایت مشکلی ایجاد کند پس هر دو طرف معامله با خیالی آسوده می‌توانند اقدام به معامله کنند.

صرفه جویی در زمان و هزینه

با عضویت در سایت و کانال عمدباکس دیگر مجبور نیستید برای تهیه محصول مورد نیاز وقت و هزینه زیادی را صرف کنید چون با یک گوشی هوشمند می‌توانید در فروشگاه یا منزل نشسته و در هر زمان ممکن اقدام به خرید کید و از خرید خود لذت ببرید.

فروش عمده شومیز در کارل

اصطلاح شومیز واژه‌ای فرانسوی است که وارد زبان فارسی شده است. و به‌طورکلی معنی تیشرت یا بلوز جلو‌باز زنانه را دارد. در فروش عمده شومیز خریداران به‌صورت کلی و زیاد اجناس موردنیاز خود را از فروشندگان می‌خرند. و در بازار‌ هدف به دست فروشندگان جزء می‌رسانند. و به‌این‌ترتیب اجناس موردنیاز به دست مصرف‌کنندگان می‌رسد. در فروش به صورت عمده شومیز به سود کمتر و در تیراژ بالا به‌خوبی به فروش می‌رسد.

امروزه در فروشگاه‌های فروش عمده شومیز چه به‌صورت فروشگاهی و چه به‌صورت اینترنتی انواع مختلفی از شومیز‌ها با انواع مختلفی از پارچه‌ها موجود است. شومیز‌های مجلسی کارل دارای ترکیبی و طراحی بسیار زیبا، پارچه‌هایی لطیف با رنگ‌هایی چشم‌نواز و دارای دوخت تمیزی هستند.

البته خرید و فروش شومیز معایب و محاسن مختلفی دارد که در این مقاله به چند مورد از آن‌ها اشاره می‌شود. لازم به ذکر است، که این مشکل فروش عمده شومیز بیشتر در کشور‌های جهان سومی این مشکلات وجود دارد. خرید عمده شومیز به‌طور غیرمستقیم در بازار‌های هدف باعث افزایش قیمت نیز می‌شود.

بهترین عمده فروشی شومیز در تهران

شومیز ها در مدل ها و جنس های مختلفی تولید و به بازار عرضه می شوند که در میان آن ها شومیز های حریر پرطرفدارترین، محبوب ترین و پرفروش ترین نوع شومیز است. با وجود این که معمولا عمده فروش های شومیز در بازار تهران هستند، وبسایت کارل به منظور بالا بردن سطح کیفیت و تجربه یک خرید عمده مناسب، اقدام به فروش شومیز عمده برای فروشندگان و فروشگاه های پوشاک زنانه در سراسر ایران کرده است. خرید شومیز به صورت عمده با حذف واسطه ها، باعث کاهش قیمت تمام شده شومیز و افزایش میزان سود می شود.

دکمه بازگشت به بالا