برد راحت شهرداری ارومیه مقابل همنام گنبدی در روز آشتی هواداران / سریع‌ترین برد فصل

ارومیه | هواداران

به گزارش مجله خانواده آذربایجان‌غربی، هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال با برگزاری دیداری در سالن دورنالاریوواسی “غدیر” ارومیه برگزار شد.

در این مسابقه تیم شهرداری ارومیه موفق شد در ۳ ست پیاپی همنام گنبدی خود را شکست داد.

در این دیدار که در حضور نزدیک به ۳هزار تماشاگر برگزار شد شهرداری ارومیه بترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۳ حریف خود را در هم شکست و به هفتمین برد فصل خود دست یافت.

احد رضایی، عطا زراعتگر، پوریا فیاضی، امیر خداپرستی، عرشیا به نژاد، آرمین تشکری و آرمان صالحی برای شهرداری ارومیه و یوسف قلیچ نیازی، ابراهیم بزمونه، فرهاد قائمی، محمدیاسین کم، حمید محمد آلق، ادریس دانشفر و متین تکاور برای شهرداری گنبد به میدان رفتند.

وحید پورکاشیان و مرتضی علایی داوران اول و دوم این دیدار بودند و نادر انصاری و محمد شاهمیری به عنوان نماینده سازمان لیگ و ناظر فنی، نظارت بر این مسابقه را برعهده داشتند .

این دیدار با ۷۵ دقیقه زمان برگزاری رکورد سریع‌ترین بازی فصل را که مربوط به مسابقه شهرداری ارومیه و هورسان گنبد در روز ۱۷ آبان و به مدت ۷۷ دقیقه بود شکست.

با این نتیجه شهرداری ارومیه با ۷ برد و ۱۹ امتیاز و به رده یازدهم صعود کرد و شهرداری گنبد با ۴ برد و ۱۴ امتیاز در رده سیزدهم ماند.

در هفته آینده /هفته هفدهم/ و روز ۴ بهمن شهرداری ارومیه در رامسر با تیم میانه جدولی هورسان و شهرداری گنبد در خانه با تیم چادرملو اردکان مسابقه خواهدداد.

۴۶

دکمه بازگشت به بالا