تروریست‌های صهیونیستی و داعشی از هم جدا نیستند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

تروریست‌های صهیونیستی و داعشی از هم جدا نیستند - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت‌الاسلام حسن صادقی‌نسب ظهر جمعه در خطبه‌های نمازجمعه گناباد با گرامیداشت شهدای فاجعه تروریستی گلزار شهدای کرمان، این جنایات وحشیانه را محکوم و اظهار کرد: دشمن برای انتقام گرفتن از شکست‌های خود در طوفان‌الاقصی دست به این کشتار وحشیانه زد.

امام جمعه گناباد با اشاره به استقبال باشکوه ملت ایران و مردم جهان از سالگرد شهادت شهید سلیمانی، اظهار کرد: دشمنان مشاهده کردند که هرچه زمان می‌گذرد بر اقتدار مقاومت اسلامی افزوده می‌شود، از این‌رو به خیال خودشان برای ترساندن مردم دست به این جنایت زدند ولی بر عکس آتش خشم مردم را دو چندان کردند.

وی با تاکید بر لزوم مجازات عاملان، آمران و همدستان فاجعه بزرگ تروریستی کرمان، از مردم با بصیرت و ولایی شهرستان گناباد برای حضور باشکوه در مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، مراسم بزرگداشت ۹ دی، سالگرد علامه مصباح یزدی و یادواره شهدای روستای کلات قدردانی کرد.

صادقی‌نسب با اشاره به ۱۷ دی سالروز کشف حجاب اجباری توسط رضاخان، اظهار کرد: مقاومت مردم شهرستان گناباد در برابر این توطئه فراموش نشدنی دانست.

امام جمعه گناباد افزود: اسلام کمال زن را در ایمان، علم، تحکیم خانواده و تربیت فرزندان شایسته، رعایت حجاب و عفاف و خدمت رسانی در عرصه‌های مختلف می‌داند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره ضرورت حضور مردم در انتخابات، گفت: لازم است تا قشرهای مختلف مردم علاوه بر آمادگی برای حضور در انتخابات، با جهاد تبیین برای افرادی که تحت تأثیر فضاهای مجازی یا به دلیل مشکلات نسبت به انتخابات بی تفاوت هستند، روشنگری کنند.

صادقی نسب خاطرنشان کرد: شرکت نکردن در انتخابات نه تنها مشکلات را حل نمی‌کند، بلکه موجب شادمانی صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها می‌شود.

امام جمعه گناباد با اشاره به واگذاری ۱۱۸۸ قطعه زمین رایگان به افراد دارای شرایط در طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان، از دولت مردمی آیت‌الله رئیسی و تلاش‌های فرماندار، شهردار، شورای اسلامی و اداره راه و شهرسازی و بنیاد مسکن گناباد در راستای نهضت ملی مسکن قدردانی کرد.

دکمه بازگشت به بالا