ورزشی

رونالدو دوباره از قرنطینه عبور کرده است


گفته می شود شفاف به گفته موندو دپورتیوو ، جنبش #door_home این روزها شبکه های اجتماعی را پر می کند. بسیاری از ورزشکاران توضیح می دهند که روزهای قرنطینه در خانه هایشان چگونه سپری می شود. یکی از آنها کریستیانو رونالدو است که ویدئویی را به فرزندانش آموزش می دهد که چگونه شستن دست های خود را برای جلوگیری از شیوع ویروس Corona به اشتراک بگذارند.

با این حال ، به نظر می رسد که مهاجم پرتغالی از بودن در خانه خسته شده است و تصمیم گرفته است به همراه نامزد و فرزندان خود خانه را ترک کنند.

همانطور که انتظار می رفت عکاسان پرتغالی برای ثبت لحظه دیر نشده و از زوایای مختلف از مهاجم یوونتوس عکس می گیرند. رونالدو با این کار زحمت نمی کشید و در یک لحظه دستش را از قدردانی بالا برد.

درست است که محدودیت های اعمال شده برای بیرون رفتن در پرتغال بسیار سختگیرانه نیست و به مردم اجازه داده می شود برای مدت کوتاهی در خارج از منزل با فرزندان خود پیاده روی کنند یا برای مدت کوتاهی در خارج از خانه دویدند یا برای خرید وسایل ضروری بیرون رفتند اما رفتار رونالدو بسیار دوست داشتنی است. هواداران او نبودند. آنها از این مهاجم پرتغالی در رسانه های اجتماعی انتقاد کردند.

به گزارش گروه دانشگاه مجله خانواده ، رونالدو پیش از این به دلیل ترک ایتالیا و سفر به کشورش با انتقاداتی روبرو شده بود. او مادر خود را در سفر به مادیرا بهانه کرده است ، اما به نظر می رسد وی قصد اقامت در ایتالیا منزوی را ندارد.


همه محتوای سایت مطابق با استخراج اخبار روز، اقدام به خبررسانی می نماید، در نتیجه مسوولیت کلیه محتوای این سایت بر عهده منابع خبری بوده و پایگاه اینترنتی مجله خانواده هیچ مسوولیتی در قبال این نوشته از سایت ندارد.

دکمه بازگشت به بالا