فرهنگ و هنر

نظام جمهوری اسلامی هیچ وقت از پرچم، اسلام و ارزش‌ها عبور نمی‌کند

مجله خانواده/گیلان دبیرکل کنگره جهانی اهل بیت گفت: نظام جمهوری اسلامی هرگز از خط قرمز خود یعنی پرچم ملی، اسلام و ارزش‌های اسلامی عبور نخواهد کرد. جوانان.

آیت الله رضا رمضانی از هیئت توسل به امامت رشت (ع) در مسجد اهره رشت در مراسم جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) که به همت برگزار شد، جشن گرفت. میلاد پیامبر(ص) فرمود:

دبیرکل کنگره جهانی اهل بیت(ع) با اشاره به اینکه امروز مهمترین چیزی که جهان اسلام باید به آن توجه کند وحدت امت اسلامی است، افزود: ارکان دین محمدی (ص).

وی اعلام کرد: وحدت جهان اسلام ما را به اقتدار جهانی در عرصه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و… می رساند.

آیت الله رمضانی با بیان اینکه اتحاد امت اسلامی منجر به تشکیل قدرتمندترین دولت اسلامی می شود، تصریح کرد:

نماینده مردم گیلان در همایش خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه وحدت امت اسلامی باید به عنوان یک اعتقاد وجود داشته باشد، تصریح کرد: باشد که جریانات اسلام و اسلام گرایی تقویت شود و جریان استکبار ضعیف شود.

وی سنت و سیره امام معصوم به ویژه پیامبر اکرم (ص) را ضروری دانست و بیان داشت: اسلام ناب محمدی (ص).

آیت الله رمضانی در بخشی دیگر از سخنان خود به پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال 57 اشاره کرد و گفت: در جهان اتفاق خواهد افتاد.

دبیرکل کنگره جهانی اهل بیت(ع) با بیان اینکه انقلاب اسلامی به معنای مقابله با نظام فاسدی است که به استکبار کمک کرده تا دین را به حداقل برساند، گفت: جامعه.

وی در ادامه با بیان اینکه دین طبیعی و احکام آن عقلی و طبیعی است، افزود: همه ارزش های انسانی و مقدس در دین وجود دارد.

آیت الله رمضانی می فرماید که آزادی مطلق در هیچ جا حتی در نظام های لیبرالیستی که طرفدار آزادی هستند به رسمیت شناخته نمی شود و ماده 2 و چندین ماده دیگر اعلامیه جهانی حقوق بشر محدودیت هایی برای آزادی قائل شده است. این آزار و اذیت است، نه توسط دیگران.

نماینده مردم گیلان در همایش خبرگان رهبری به نبود آزادی در بسیاری از نقاط نظام غربی اشاره و تاکید کرد. انکار هولوکاست جرم محسوب می شود.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران بر پایه دین و برای مقابله با مفاسد سیاسی، اجتماعی و فرهنگی بنا شد، افزود:

آیت الله رمضانی با بیان اینکه درک صحیح از دین، بی دینی را بی ربط می کند، خاطرنشان کرد: کسانی که از دین فاصله می گیرند، دین را درست درک نمی کنند. همه ارزش‌های اخلاقی در دین وجود دارد و انقلاب اسلامی نیز از این ارزش‌ها نشأت می‌گیرد.

دبیرکل کنگره جهانی اهل بیت(ع) با تاکید بر اینکه مسئولان باید برای رفع مشکلات معیشتی مردم تلاش کنند، گفت: مشکل را حل کند

وی افزود: نهضت خدمت فقط یک کلیدواژه نیست، بلکه باید واقعاً تحقق یابد و همه در نظام اسلامی خود را مسئول بدانند.

آیت الله رمضانی با اشاره به اینکه بحث مطالبات در حوزه سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی باید به صورت تخصصی مطرح و بیان شود، گفت: این اعتراض مدنی قانونی است.

نماینده مردم گیران در همایش خبرگان رهبری با اشاره به طرح جدید شورای اسلامی در نحوه برگزاری اعتراضات مدنی قانونی، تاکید کرد: می تواند وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی اراده ای برای ظلم به مردم ندارد، خاطرنشان کرد: با وجود فقیهان، تکلیف خداوند ایجاب می کند که از ظلم جلوگیری شود.

آیت الله رمضانی در عین حال تاکید کرد:

دبیرکل کنگره جهانی اهل بیت(ع) با اشاره به اینکه دشمن با وجود چنین پیروزی‌های انقلابی از روز اول سعی در براندازی نظام اسلامی داشت، تصریح کرد: در چند سال گذشته به خاطر طمع ویران شد و من نمی دانم شاه چه کرد.

وی با اشاره به نقشه دشمن برای تبدیل 56 ملت مسلمان جهان به 200 ملت کوچک در حال فروپاشی، گفت: دشمن این سیاست را در عراق، ترکیه و ایران دنبال کرده است.

آیت الله رمضانی با اشاره به اینکه دشمن در صدد حمله به جهان اسلام و ایران برای تشکیل داعش است، گفت:

نماینده مردم گیران در اجلاس خبرگان رهبری با بیان اینکه در جریان نهضت انقلابی و جنگ تحمیلی پاک ترین افراد به شهادت رسیدند، افزود: فهیم، انسان دوست برای تامین امنیت، فردی معتقد به اسلام جان خود را فدا کرده است.

وی با بیان اینکه دشمن هزینه های زیادی را صرف فرهنگی کرد و فضای مجازی را کاملاً ربود، گفت:

آیت الله رمضانی با اشاره به اینکه در حوادث اخیر سه گروه در خیابان ها ظاهر شدند، افزود:

دبیرکل کنگره جهانی اهل بیت(ع) گفت: گروه دوم را جوانان 15 تا 22 ساله تشکیل می دهند که با کنترل فضای مجازی فریب خورده و به خیابان ها می آیند و هدف آن ها آسیب رساندن و ایجاد آسیب است. آتش زدن آمبولانس ها و پرچم های ایران.

دسته سوم بر آن دسته از افراد کنترل شده و مخربی که هدفشان وارد کردن خسارت مادی و معنوی به بیت المال و مردم است، تاکید کرد و افزود:

آیت الله رمضانی بر لزوم تفکیک و تاکید بر مرز اعتراض و اخلال اشاره کرد. ما باید بستری را برای جامعه فراهم کنیم تا مردم اعتراضات خود را بیان کنند.

دبیرکل کنگره جهانی اهل بیت(ع) با بیان اینکه نظام اسلامی یک نیروی منطقه ای است و نقش اوباش روشن است، گفت: همه چيز.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت رسانه‌های مخالف در حوادث اخیر گفت: شبکه ایران اینترنشنال با منابع مالی عربستان و اسرائیل و بی‌بی‌سی فارسی و کانال منوط در این آشفتگی حضور دارند و هزاران خبر کذب را منتشر کردند.

آیت الله رمضانی افزود: رسانه معاند مانند اجتماع اربعین میلیون‌ها نفر را پوشش نمی‌دهد، اما وقتی 100 نفر جمع می‌شوند، رسانه‌ها را پوشش می‌دهد.

نماینده مردم گیران در همایش خبرگان رهبری با اشاره به موضوع حجاب و ارشاد، تصریح کرد: حجاب یک امر واجب است که در قرآن آمده و همه فقها بر وجوب آن به عنوان یک حق اجتماعی تاکید دارند.

حجاب در جمهوری اسلامی یک قانون است، حالا اگر کسی معترض است، راه حل این نیست که در خیابان شورش و حجاب از زنان مسلمان برداشته شود، بلکه باید در یک جلسه تخصصی مطرح شود.

آیت الله رمضانی با بیان اینکه بیش از 30 نهاد مسئول حجاب و عفاف در جامعه هستند و موضوع کلیدی در این حوزه فعالیت های فرهنگی و تربیتی است و فعالیت های آموزشی و تربیتی بازی سیاسی نیست، گفتم باید متفاوت باشد.

دبیرکل کنگره جهانی اهل بیت(ع) با اشاره به اینکه پلیس حافظ امنیت ملی است، گفت: نیروی انتظامی حافظ امنیت کشور است. جوانان باجی به فجیع ترین شیوه ها.

وی گفت: بسیار واضح و آشکار است که دشمن پشت این حوادث است و اکنون نیروهای امنیتی سرکوب می شوند.

نماینده مردم گیلان در همایش تخصصی رهبری افزود: در آلمان حملات متعددی به زنان گزارش شده و دختران محجبه حق حجاب ندارند چرا این خبر منتشر نمی شود!؟

وی گفت: دشمن در تلاش است تا موضوع قومیت را مطرح کند. وی ضمن اینکه ادبیات جمهوری اسلامی برادری میان همه اقوام است، گفت:

آیت‌الله رمضانی با اشاره به جهت‌گیری برخی سلبریتی‌ها و مشاهیر در پرونده‌های اخیر، گفت: عده‌ای در ابتدای پرونده دیوانه شدند و بدون اطلاع و بصیرت اظهارنظر کردند.

دبیرکل کنگره جهانی اهل بیت(ع) با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی هرگز از خط قرمز خود یعنی پرچم ملی، اسلام و ارزش های اسلامی عبور نخواهد کرد، اظهار داشت: شالیزار. حساسیت های زیادی در جامعه وجود دارد و خدمات زیادی ارائه می شود.

وی با اشاره به اینکه آمریکا دشمن آشکار جمهوری اسلامی ایران است، تصریح کرد: باید در نوع معاملات در برخی زمینه ها تجدید نظر کنیم، اما از ارزش های انقلاب اسلامی عدول نکنیم، نظام اسلامی تسلیم نخواهد شد. به هرج و مرج و فساد.

آیت الله رمضانی گفت: دشمنان در حال استعمار و تشویق به فساد هستند تا ما را از دین و دین جدا کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا