فرهنگ و هنر

سریال «جیران» نامزد جشنواره سئول شد

سریال «جیلان» نامزد دریافت جایزه در جشنواره بین المللی درام سئول شد.

به گزارش مجله خانواده، به نقل از صفحه رسمی جشنواره، سریال «جیران» جدیدترین ساخته حسن فتحی در فهرست نهایی جشنواره جوایز بین المللی درام سئول قرار گرفت.

جوایز بین‌المللی درام سئول که با نام SDA نیز شناخته می‌شود، یک مراسم سالانه جوایز است که در سئول، کره جنوبی برگزار می‌شود و بهترین تولیدات تلویزیون اینترنتی از سراسر جهان را به رسمیت می‌شناسد.
به گزارش صفحه رسمی این جشنواره بین المللی، از بین 255 اثر ارسالی از 39 کشور، 24 سریال از 11 کشور برگزیده شدند که مجموعه «گیلان» نیز در این فهرست قرار دارد.
این سریال عاشقانه از حسن فاطی در مورد داستان عشق ناصرالدین شاه قاجار است و از دی ماه ۱۴۰۰ به صورت هفتگی به صورت انحصاری بر روی پلتفرم فیلمو منتشر می شود.

امسال در هفدهمین دوره جشنواره، نام سریال «گیلان» در فهرست نهایی بهترین مینی سریال قرار گرفته است.
در این دسته بندی رقابتی می توانید نام سریال های پرطرفدار هر کشور مانند سریال Station Eleven محصول کمپانی پارامونت که از شبکه HBO Max پخش می شود و سریال Anne محصول کمپانی World Production را مشاهده کنید. ، پخش از شبکه آی تی وی با سریال جیلان رقابت می کنند.

رویداد جوایز بین المللی درام سئول از 21 تا 23 سپتامبر 2022 (30 سپتامبر تا 1 اکتبر) برگزار می شود و برندگان در آن روز اعلام می شوند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا