استان ها

پردیس علم و فناوری خوزستان در حوزه کشاورزی راه‌اندازی می‌شود

به گزارش مجله خانواده، دکتر محمد رضی جلالی امروز (7 تیرماه) در دیدار با رئیس دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی کوزستان، با تخصص دانشگاه علم و صنعت کشاورزی، صنعت کشاورزی پردیس کوزستان نیست. توسعه با توجه به دانش و نیازهای روز برای بهره برداری از توانمندی های شرکت های فناوری و دانش بنیان در این حوزه.

او اضافه کرد: کشاورزی امکان اصلی خوزستان است. خوزستان در بسیاری از زمینه ها مانند نیشکر، خرما و گندم جایگاه ارزشمندی را در کشور به خود اختصاص داده است که نشان از توان و ظرفیت بالای دولت در بخش کشاورزی دارد.

رئیس پارک علم و فناوری خوزستان گفت: متأسفانه بر اساس تحقیقات و تحقیقات کشاورزی خوزستان نتوانسته است متناسب با تحولات فناوری در بخش کشاورزی رشد کند. کشاورزی ما بر اساس دانش و فناوری روز در حال توسعه نیست.

رضی جلالی گفت: پارک علم و فناوری کوزستان آمادگی دارد تا توانمندی ها و توانمندی های شرکت های دانش بنیان پارک کوزستان در حوزه کشاورزی را فعال کند و راه اندازی پردیس تخصصی علوم و فناوری کشاورزی این قابلیت ها را فعال می کند. توسعه فناوری و فناوری. گام مهمی در حوزه کشاورزی کوزستان برداریم.

در پایان این همایش مقرر شد پارک علم و فناوری و دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی کوزستان نسبت به راه اندازی هر چه سریعتر پردیس علوم و فناوری کشاورزی کوزستان اقدامات لازم را انجام دهند.

48

دکمه بازگشت به بالا