کسب و کار برتر

با مهمترین انواع تجهیزات الکتریکی آشنا شوید

تجهیزات برقی چیست؟

مانند هر پروژه بهسازی یا بازسازی خانه، کار برقی نیز به ابزار نیاز دارد. برای اکثر پروژه های برق مسکونی، علاوه بر انواع لامپ ها مانند چراغ های LED، عمدتا چکشی، چسب برقی، پیچ گوشتی و غیره. از ابزارهای دستی اولیه مانند ابزارهای برقی خاصی نیز وجود دارند که هر از گاهی به کار می آیند. و این ابزارها در Home Center در دسترس هستند. فروشگاه های لوازم برقی و اکثر فروشگاه های اینترنتی، اما چند نوع تجهیزات برقی وجود دارد؟ تجهیزات الکتریکی هیوندای و تجهیزات الکتریکی آمپرال انواع مختلفی دارند که در ادامه به انواع تجهیزات الکتریکی می پردازیم.

انواع تجهیزات الکتریکی چیست؟

چیزهایی مانند ولت متر و چراغ قوه مفید خواهند بود. با مواد با کیفیت، یک پروژه خانه عمر طولانی تری خواهد داشت و عملکرد بهتری خواهد داشت. ابزارهای برقی بهتر مانند سیم برش و انبر دارای دسته های روکش دار برای محافظت در برابر ضربه هستند. در ادامه به بررسی انواع دستگاه های الکترونیکی می پردازیم

متر

یک متر نوار استاندارد برای اندازه‌گیری‌های میدانی مختلف، از جمله تنظیم ارتفاع برای کلیدها و پریزها، سوکت‌های نور وسط و علامت‌گذاری سطوح فرورفتگی استفاده می‌شود. تعمیر برق بسیاری از فضاهای تاریک، از اتاق زیر شیروانی و زیرزمین، حفره های دیوار و سقف، تا جعبه های برق داخلی را که در آن به چراغ قوه تاکتیکی نیاز است، پوشش می دهد. چه نوع وسایل برقی وجود دارد؟

سیم تا شده

چند نوع لوازم برقی وجود دارد؟ سیم چین برای برش ژاکت های کابل غیر فلزی؛ برای برش نوار و باز کردن جعبه های مقوایی مفید است. برقکارها علاوه بر تجهیزات برقی، همیشه یک پیچ گوشتی به همراه دارند. پوشش می دهد جوراب برای برداشتن و نصب سوئیچ ها و خیلی چیزهای دیگر; متفاوت شماره 1; بیت های پیچ گوشتی شماره 2 و 3 توصیه می شود. آنها با یک دسته عایق لاستیکی برای افزایش ایمنی در کارهای الکتریکی طراحی شده اند.

ممکن است به بیش از یک اندازه تیغه مستقیم در پیچ گوشتی خود نیاز داشته باشید. اگر فقط یکی را انتخاب می کنید، یک تیغه متوسط ​​انتخاب کنید. برای بسیاری از پروژه ها مناسب است. برای ایمنی بیشتر هنگام کار با برق، پیچ گوشتی های مستقیم با دسته های عایق نیز موجود است.

سایر وسایل برقی از آچار شش گوش برای سفت کردن پیچ های شش گوش استفاده می کنند که گاهی در پنکه های سقفی، لوازم برقی و لوازم خانگی یافت می شود. مجموعه استاندارد و استاندارد کلیدهای شش گوش باید در دسترس باشد تجهیزات الکتریکی چیست؟

تستر ولتاژ

کدام تجهیزات الکتریکی از همه مهمتر است؟ شاید مهم ترین ابزار الکتریکی که دارید یک تستر برق باشد. یک تستر ولتاژ برای بررسی ایمنی سریع استفاده می شود تا مطمئن شود قبل از کار بر روی کابل یا دستگاه الکتریکی ولتاژ وجود ندارد. تسترهای بدون تماس با باتری ساده ترین و ایمن ترین نوع تستر هستند زیرا می توانند ولتاژ را فقط با نزدیک شدن به جعبه یا سیم تشخیص دهند.

یکی دیگر از ابزارهای برقی مهم یک جفت سوزن بینی (که به عنوان سوزن بینی بلند نیز شناخته می شود) است. هر بار که کابلی را نصب می کنید، کابل خم می شود و می پیچد. انتهای بلند و مخروطی آن را به ابزاری عالی برای کارهای دقیق تبدیل می کند. اکثر سرنگ های سوزنی بینی دارای فک های نخی هستند.

انبردست ابزار خوبی برای کارهای برقی است

دارای یک نوک مربعی مناسب برای نخ، یک تیغه برش مرکزی برای برش نخ، و یک ناحیه دستگیره بین دسته ها برای کشیدن نخ است. یک ولت متر برای خواندن سطح ولتاژ و مشاهده اینکه آیا مدار “روشن” است استفاده می شود. برخلاف تسترهای مدار، این ابزار به شما امکان می دهد مقدار ولتاژ را افزایش دهید. نوع پیچیده تری از این ابزارها، مولتی مترها، می توانند نه تنها سطوح ولتاژ، بلکه جریان، مقاومت، ولتاژ DC و جریان را نیز بخوانند. با این حال، یادگیری استفاده صحیح از آنها نیاز به تمرین دارد.

دکمه بازگشت به بالا