گاریدو، مقابل تاکتیک ناشناخته! – مجله خانواده

خانواده

گاریدو، مقابل تاکتیک ناشناخته! - خبرآنلاین

به گزارش خبرگزاری مجله خانواده؛ سرخ ها فصل قبل در دو مصاف با تیم قزوینی برنده بودند اما هر دو برد به سختی و با حداقل فاصله مقابل تیم خوب و هیجان انگیز سعید دقیقی به دست آمد. شمس آذر این فصل تیم خوب گذشته اش را ندارد. آنها از 7 بازی قبلی تنها یک برد مقابل مس رفسنجان داشته اند و با 7 امتیاز از 8 بازی رده دوازدهم جدول را در اختیار دارند. نکته عجیب اینجاست که شمس آذر که پیش فصل با مازیار زارع آماده شد اما دوباره به سعید دقیقی برگشت ولی دقیقی درست قبل از مسابقه با پرسپولیس استعفا داد و فقط چند روز قبل از این بازی رضا مهاجری هدایت تیم قزوینی را به دست گرفت.
حالا شمس آذر در شرایطی مقابل پرسپولیس قرار می گیرد که قاعدتاً با این تغییر بزرگ در رأس کادر فنی باید با شوک وارده تیم خطرناک تری برای گاریدو باشد اما اسکواد این تیم نسبت به فصل قبل حدود 80 درصد تغییر کرده و جفت و جور شدن این نفرات با تفکرات سرمربی جدید زمان خواهد برد.

پرسپولیس بعد از باخت مقابل السد به این بازی پا می گذارد و روی کاغذ برنده به نظر می رسد اما بازیهای لیگ برتر ثابت کرد فاصله تیم ها حتی در بدترین حالت شان هم زیاد نیست و بعید است خبری از پیروزی راحت باشد. پرسپولیس بعد از میزبانی در ورزشگاه تختی دوباره به زمین شهرقدس برمی گردد و دوباره چالش چمن ناهموار می تواند تیم گاریدو را دچار مشکل کند اما فقط یک برد می تواند باخت تلخ به السد را پاک کند.
کنعانی زادگان اورونوف ایوب العملود و فرشاد فرجی چهار بازیکن مصدوم پرسپولیس در این بازی حضور ندارند و گفته می شود گاریدو قرار است باز هم تغییراتی در ترکیب تیمش اعمال کند که البته حداقل یکی از آنها در دفاع راست اجباری است. گفته می شود یاسین سلمانی قرار است به ترکیب اضافه شود و علیپور به پست خودش به عنوان مهاجم نوک برگردد اما در مورد دفاع راست مشخص نیست که صحرایی فیکس باشد.

257 251

دکمه بازگشت به بالا