ورزشی

کی‌روش ۳ استقلالی را به تیم‌ملی دعوت نکرد

طبق گزارشات مشخص، تا دیروز بازیکنان استقلال به دلیل بازی سوپرجام در ترکیب تیم ملی غایب بودند اما امروز (پنجشنبه) تنها سه بازیکن از 6 بازیکن استقلال پس از پیروزی در کرمان در ترکیب تیم ملی حضور دارند که مابقی به این تیم دعوت شدند. توسط کی روش کنار حذف شد.

بازیکنان ظهر پنجشنبه آخرین تمرین خود را با سرمربیگری کارلوس کی روش انجام دادند و در فاصله 17 روز مانده به شروع جام جهانی، مرحله چهارم اردوی تیم ملی را به پایان رساندند. این مرحله از اردوی دانشگاه با یک تمرین جدی، تحت فشار و با طراوت برای دانشگاه به پایان رسید. در این تمرین بازیکنان اردوی تیم ملی قبل از حرکت به زمین دوم اردوی تیم ملی برای انجام تمرینات تاکتیکی و متنوع با هدایت کارلوس کی روش در مجموعه پوک گرم می کنند.

شجاع خلیل زاده و محمدحسین کنعانی زادگان در این تمرین حضور داشتند. سید حسین حسینی و روزبه چشمی نیز پس از رویارویی با استقلال در سوپرجام دیروز تمرینات ریکاوری خود را به پایان رساندند. ابوالفضل جلالی هم از کسالت استراحت کرد.

با این توضیح صالح حردانی، محمد محبی و مهدی مدی پور که در اردوهای قبلی تیم ملی حضور داشتند به تیم ملی دعوت نشدند. باید دید آیا قاهره تصمیم خود را در مورد این افراد تغییر خواهد داد یا خیر.

تعدادی از مربیان ایرانی حاضر در کلاس های مربیگری با حضور در تمرینات عملکرد شاگردان کی روش را زیر نظر گرفتند. دور جدید تمرینات تیم ملی از شنبه هفته آینده آغاز می شود.

دکمه بازگشت به بالا