ورزشی

کلید مدیریت شنای خوزستان به چه کسی سپرده می‌شود؟ – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرگزاری آنلاین ؛ گروه دولتی-محمد ملازاده: سرانجام پس از چند ماه انتظار برای انتخابات کمیسیون شنا ، شیرجه و واترپلو خوزستان ، در اهواز در تاریخ 6 فوریه 2010 ، با حضور رئیس اتحادیه. برگزار شد. هیئت مدیره برای 4 سال آینده.

بخش آب در خوزستان مدتهاست که از وضعیت مطلوبی برخوردار نیست و با انتخاب مدیران غیرورزشی ، هر ساله شاهد افزایش تعداد مشکلات در این مناطق در ایالت هستیم.

در گذشته خوزستان یکی از ارکان اصلی تیم های ملی شنا ، شیرجه و واترپلو در کشور بود. پوشش كوزستاني در زمينه هاي مختلف براي كشورمان بازي كرده است اما متأسفانه ورزشكاران كوزستاني در چند سال اخير غايب بزرگ تيم ملي ما بوده اند.

با توجه به حضور نیروهای کم تجربه در سازمان کمیسیون شنا ، شیرجه و واترپلو خوزستان ، سپردن این هیئت به مدیران سیاسی ، برنامه های این کمیسیون فراموش شده و قهرمانان جدیدی در این کشور مشخص نشده اند.

دلیل مهم دیگر ضعف منابع آب خوزستان مدیریت استخرهای دولتی توسط افراد غیر متخصص است. کسانی که هیچ تجربه ای در شنا ، شیرجه و واترپلو ندارند و دید اقتصادی تری نسبت به استفاده از استخر تحت کنترل خود دارند.

ظاهری که فاصله این استخرها با هیئت خوزستان را بیشتر می کند. این مشکلی است که باعث شده شناگران فقط برای سرگرمی به استخر بیایند و دیگر نمی توانید فعالیت های آموزشی یا استعدادیابی را در استخر مشاهده کنید.

مدیریت استخر در خوزستان نیاز به بازنگری دارد تا شرایطی برای حضور نیروهای مجرب ، متخصص و تحصیل کرده در این منطقه ایجاد شود. سپردن استخر به یک فرد آگاه ارتباط خوبی بین تخته و استخر ایجاد می کند که منجر به رونق شنا در شهرستان اندیکا می شود.

این فرد علاوه بر داشتن دانش و تجربه مدیر هیئت ورزشی ، می تواند در بخش اقتصادی نیز موفق شود و تجار را به حضور در ورزش متقاعد کند. متأسفانه یکی از دلایل اصلی ناکامی برخی هیئت های ورزشی عدم تفکر مالی است.

یک هیئت کم بودجه که منحصراً به فعالیتهای اداره کل جوانان ورزش و فدراسیون ورزش اختصاص دارد. مبلغی که فقط با اندکی فعالیت قابل انجام نیست.

با این حال ، در میان کسانی که در انتخابات کمیسیون شنا ، شیرجه و واترپلو خوزستان ثبت نام کرده اند ، علاوه بر تجربه ، تخصص و تحصیلات ورزشی ، وی سابقه اقتصادی درخشان سالها را دارد.

در حال حاضر ، وی به عنوان تنها نماینده خوزستان و ایران ، مدیری است که کرسی بسیار مهمی در بالاترین سطح واترپلو جهان را در اختیار دارد و وجود این قهرمان که دارای تجربه مالی در راس شنا ، شنا و غواصی دیگر است. کمیسیون واترپلو به پول نیاز ندارد. از طرف اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون شنا هیچ گونه حمایتی صورت نگرفته است.

آشنایی و ارتباط با شرکت های بزرگ اقتصادی می تواند منجر به حضور و حمایت شرکت های خصوصی و دولتی از تیم های شنا شود. نکته ای که به رشد و شکوفایی مجدد آبراه خوزستان کمک می کند.

بنابراین خوب است اعضای انجمن شنا و پارلمان خوزستان به قهرمانان سابق خوزستان و اعضای کمیته اجرایی انجمن داوران واترپلو جهان اعتماد کنند تا حضور مدیران سیاسی در شنا ، شنا خوزستان پایان یابد. کمیته غواصی و واترپلو با واگذاری امور کلید مدیریت برای او.

دکمه بازگشت به بالا