ورزشی

کارگزار پول جریمه پرسپولیس را می‌دهد/تعهد دارند پول را بدهند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار ماره ، کنفدراسیون فوتبال آسیا این باشگاه را به دلیل شکایت در مورد استفاده از زبان توهین آمیز در پست اینستاگرام در صفحه رسمی باشگاه پرسپولیس برای توصیف هند جریمه کرده است. تصمیم به ممنوعیت سرخپوشان گرفت. ..

تیم پرسپولیس در رای گیری توسط فدراسیون آسیا 17 هزار و 500 دلار جریمه شد و پس از پایان شیوع بیماری تاج بدون مراقبت بازی کرد.

ابراهیم شکوری به این ایمیل گفت: “ما به دلیل میزبانی مسابقه مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2021 بارها از فدراسیون هند عذرخواهی کردیم.” مردم ، باشگاه پرسپولیس و کشوری با سابقه هند.

معاون اجرایی در باشگاه پرسپولیس افزود: کارگزار باید این همه جریمه را پرداخت کند. به محض اینکه اشتباه بزرگی مرتکب شوید ، باید نامه ای بنویسیم و نتیجه را بپذیریم.

وی همچنین فاش کرد که یکی از تماشاگران این تیم از حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا منع شده است. به مارک پرسپولیس صدمه نزنید. ما نتایج را پذیرفتیم و به کارگزار گفتیم که با آگاهی از این موضوع اقدام کند.

شکوری یادآوری کرد: آنها باید این همه ضرر و زیان را متحمل شوند.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس گفت: “ما باید از هند به خاطر این پست عذرخواهی کنیم.” ما واقعاً از این پست آگاهی نداشتیم. کار عجولانه دلال باعث ایجاد همه مشکلات شد. حالا آنها باید طبق قرارداد و نامه ای که ما دریافت کردیم جریمه را پرداخت کنند.

دکمه بازگشت به بالا