ورزشی

چگونه کالری بیشتری در ورزش بسوزانیم؟

برخی غذاها هستند که کالری بیشتری می سوزانند و ورزشکاران باید در رژیم غذایی خود به این موضوع توجه زیادی داشته باشند.

به گزارش مجله خانواده، برای هضم، جذب و دفع غذاها سوزاندن کالری ضروری است و مشخص است که برخی از غذاها اثر کالری سوزی بالایی دارند، اما برای تقویت این اثر یا اثر گرمایی غذاها. میتوانم انجامش بدم؟

چند راه حل ساده در این زمینه وجود دارد. اول از همه، نحوه غذا خوردن باید منظم باشد. به عنوان مثال، اگر روزی 3 وعده، 1 وعده و 6 وعده غذایی در روز بخورید، بدن شما گیج می شود، بنابراین باید به طور منظم غذا بخورید و صبحانه بخورید. همزمان. لطفا فراموش نکنید. همچنین باید در نظر داشته باشید که رژیم غذایی شما کم است، اما باید رژیم غذایی خود را افزایش دهید تا کالری بیشتری بسوزانید.

ورزشکاران باید توجه داشته باشند که پروتئین بیشترین تاثیر کالری را دارد. به عنوان مثال، گوشت بدون چربی تا 30 درصد کالری مصرف می کند. به عبارت دیگر، اگر یک استیک سینه مرغ یا یک استیک کم چرب حاوی 500 کالری باشد، می توانید انتظار داشته باشید که 150 کالری مصرف کنید.

غذاهای پر کالری کالری سوزی عالی هستند و لبنیات کم چرب هم پروتئین و هم کلسیم بالایی دارند، اما باید به خاطر داشت که غلات کامل انتخاب خوبی هستند. علاوه بر این، جو و برنج قهوه ای برای هضم به کالری بالایی نیاز دارند. به کیفیت بالای فیبر مدفوع را زیاد می کنند.

عدس یکی از مهم ترین غذاهایی است که باید به آن توجه ویژه ای داشت. ۱ فنجان حاوی مقدار زیادی آهن است که درصد بالایی از آهن مورد نیاز را برطرف می کند. باید توجه داشته باشید که کمبود آهن باعث کاهش متابولیسم و ​​سوخت بدن شما می شود. اگرچه عدس کم شده است، اما پروتئین بالایی دارد و کالری سوزی عالی است. فلفل قرمز و چای سبز از دیگر کالری سوزان خوب هستند، اما در صورت مصرف زیاد می توانند مضر باشند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا