ورزشی

پیشنهاد به ایتالیا و آرژانتین: “سوپرجام مارادونا” را برگزار کنید!

به گزارش مجله خانواده ، در حالی که فوتبال باشگاهی با یک مسابقه بین قهرمانان لیگ قهرمانان و جام حذفی روبرو است و قهرمانان لیگ قهرمانان و لیگ اروپا برای جام قبل از فصل ، سوپرجام اروپا ، مسابقات ملی فوتبال به مصاف هم می روند. هیچ کدام وجود ندارد.

با این حال ، “سوپرجام” پس از دو تورنمنت مهم در تابستان امسال بین قهرمان آرژانتین کوپا آمریکا و ایتالیا قهرمان اروپا در قاره اروپا و آمریکا ارائه می شود. آرژانتین شنبه شب با شکست برزیل در ماراکانا قهرمان کوپا آمریکا شد و به آرزوی دیرینه لیونل مسی برای کسب این عنوان خاتمه داد.

کمتر از 24 ساعت بعد ، ایتالیا انگلیس را در ومبلی با یک پنالتی شکست داد و 53 سال پس از اولین قهرمانی قاره ، عنوان قهرمانی را به دست آورد. در نتیجه روزنامه آرژانتین Ole ایده اتحاد دو کشور را ارائه داد.

من نوشتم: “بیا برای بازی ، داغ است. ما آنقدر خوب نیستیم” این روزنامه نام این مسابقه را “سوپرجام مارادونا” خواهد گذاشت زیرا دیگو آرماندو مارادونا اخیراً با هر دو كشور ، در عرصه بین المللی با آرژانتین مادری خود و در سطح باشگاهی با ناپل در ایتالیا مشاركت داشته است.

“شما می توانید یک سوپرجام بین قهرمانان آمریکا و اروپا را تصور کنید؟ هیچ افتخاری برای مقام دهم (مارادونا در اواخر) وجود ندارد” ،

مارادونا جادوی آرژانتین بود زیرا در سال 1986 با آرژانتین قهرمان جام جهانی شد. مارادونا همچنین بزرگترین افسانه تاریخ فوتبال آرژانتین است. او همچنین از سال 1984 تا 1991 در ناپل بازی کرد و به باشگاه ثابت سری A کمک کرد تا دو عنوان ملی کسب کند و همان موقعیت افسانه ای را در جنوب ایتالیا کسب کند.

بازی ایتالیا و آرژانتین مسابقه ای است که تقریباً هر هوادار فوتبال دوست دارد آن را ببیند ، اما آیا این یک رویا است یا واقعیت؟ باید منتظر بمانیم

256 251

دکمه بازگشت به بالا