ورزشی

پیروزی یک نیمه ای هوادار برابر گل گهر – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، تیم‌های فوتبال هوادار و گل گهر در هفته بیست و دوم و در ورزشگاه پاس قوامین با قضاوت شبیر بهروزی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود هوادار به پایان رسید.

ترکیب هوادار: علیرضا حقیقی، امین پورعلی، مجتبی لطفی، مرتضی منصوری، مهدی عبدی، محسن سفیدچقایی، مهدی گودرزی، محمد عباسی، داریوش شجاعیان، امین قاسمی نژاد و یونس شاکری

ترکیب گل گهر: محمدرضا اخباری، سیدابوالفضل رزاق پور، علیرضا آرتا، بهنام برزای، علیرضا کوشکی، عباس شرفی، سعید سحرخیزان، روبرتو تورس، سامان فلاح، قائم اسلامی خواه و اریک بایناما

نیمه اول با شروع خوب هوادار شروع شد و در دقیقه ۱۱ ضربه سر امین قاسمی نژاد به شکل خطرناکی از کنار دروازه گل گهر به بیرون رفت. در ادامه و در دقیقه ۱۸ بازیکنان گل گهر موقعیتی را روی دروازه هوادار ایجاد کردند که در دو فرصت علیرضا حقیقی موفق شد ضربات روبرتو تورس و سعید سحرخیزان را مهار کند.

در دقیقه ۲۴ و روی ضدحمله خطرناک هوادار، امین قاسمی نژاد صاحب توپ شد و با پاس یونس شاکری، داریوش شجاعیان توپ را به تور دروازه چسباند تا هوادار به گل اول بازی دست یابد.

در نهایت این بازی در نیمه اول با پیروزی یک بر صفر به سود هوادار به پایان رسید.

گروه تحریریه مقالات ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با انگیزه‌ای برای به اشتراک گذاری آگاهی خود از دنیای ورزش. با استفاده از تحلیل‌های دقیق و روند داستان‌سازی شیوا، من سعی می‌کنم خوانندگان را در دنیای ورزشی همراهی کنم و آن‌ها را به سمت تجربه‌ی هیجان‌انگیز ورزش ببرم.
دکمه بازگشت به بالا