ورزشی

پیروانی: چگونه بعضی به جای شرمنده بودن مدعی هستند؟

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به اتفاق دیدار مقابل تراکتورسازی واکنش نشان داد.

به نقل از باشگاه پرسپولیس، به نقل از مجله خانواده، افسین پیلبانی در تشریح حواشی دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی گفت: پرسپولیس همه جا هوادار دارد. حتی چند روز پیش تبریز و آذربایجان آنقدر طرفدار داشتند که قصد داشتیم تبریز را در یک شهر بی طرف برگزار کنیم. انتخاب های ما نشان دهنده احساس ما نسبت به تبریز و مردم آن است. امیدوارم این آخرین باری باشد که چنین صحنه ای را می بینم.

او همچنین گفت: واقعا چگونه می توانی اینگونه صحبت کنی؟ چه نوع میزبانی انجام شد؟ برخی افراد خجالتی اصرار نمی کنند. ساده ترین مشکل این بود که بیش از 19800 نفر نیازی به ورود به ورزشگاه نداشتند. اکنون آنها و دیگران حداقل در امنیت هستند. چرا ایمنی و شرایط مسابقه ارائه نشد؟

وی ادامه داد: عده ای تعجب می کنند که چرا فقط در پرسپولیس این اتفاق می افتد بعد به نتیجه می رسند. خب یکی از دلایلش قهرمانی های زیاد ماست. شما نصف این افتخارات را بیاورید و ببینید چقدر به شما حساس هستند. از طرفی تبریز و آذربایجان هواداران زیادی دارند اما اکثر آنها نمی توانند با خیال راحت به ورزشگاه بیایند. به نظر می رسد نگران کننده است که طرفداران زیادی وجود دارد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا