ورزشی

پیام غیرمنتظره رونالدو پس از هت‌‌تریک در پیروزی یوونتوس مقابل کالیاری + عکس

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا ، یکشنبه شب پس از حذف یوونتوس از لیگ قهرمانان اروپا ، به انتقادات نسبت به عملکرد کریستیانو رونالدو پاسخ داد. او در هفته بیست و هفتم سری آ بانوی پیر 3-1 را در کالیاری شکست داد و به عدم موفقیت در رسیدن به 16 بازی نهایی لیگ قهرمانان پاسخ مثبت داد و هر سه گل را به ثمر رساند.

او همچنین پس از به ثمر رساندن گل سوم که به نظر می رسید متوجه منتقدانش است ، ژست مهمی گرفت. علاوه بر این ، در پایان بازی ، رونالدو پیامی را در صفحه شخصی خود منتشر کرد که اکثر مردم انتظار آن را نداشتند. این رکوردی است که قبلاً توسط رسانه ها منتشر شده بود ، اما ظاهراً ستاره پرتغالی خودش آن را قبول نکرد.

رونالدو 36 ساله که با کالیاری هت تریک کرد و 770 گل به ثمر رساند ، در پیامی نوشت: “اخبار و آمارهای زیادی در مورد من و عملکرد رکوردی من در چند هفته گذشته وجود دارد. ارسال شده در صفحه شخصی اینستاگرام وی. اعلام شد که آنها رکورد 757 گل رسمی پله را شکستند تا بهترین گلزن تاریخ فوتبال شوند.

بابت این تعارفات متشکرم ، اما لازم است توضیح دهم که چرا تاکنون آن سوابق را تشخیص نداده ام و به آنها پاسخی نداده ام. وی با تمجید از ادسون آرانتس دوناسیمنتو (پله) که بدون قید و شرط فوتبال را در اواسط قرن بیستم دوست داشته است ، توانست 767 گل و 9 گل خود را در سائو پائولو به ثبت برساند. تک گل تیم برزیل به عنوان یک گل رسمی.

از آن زمان ، نه تنها فوتبال بلکه جهان نیز تغییر کرده است ، اما این بدان معنا نیست که ما می توانیم تاریخ را به نفع خود پاک کنیم. امروز من هفتصدمین گل رسمی دوران بازیگری خود را به ثمر رساندم و به همین مناسبت اولین سخنانم را درباره پله می گویم. هیچ بازیکنی در جهان هیچ وقت از بازی شگفت انگیز پله ، اهداف و دستاوردهای او چیزی نشنیده است. من از این قاعده مستثنی نیستم. به همین دلیل اکنون که اهداف خود را تعیین کرده ام و اطمینان حاصل کرده ام که لیست بهترین گلزنان جهان را شکسته ام ، از لذت ، غرور و استکبار پر شده ام. شکستن رکورد پله چیزی بود که هرگز آرزو نداشتم از کودکی مادیرا بزرگ شوم.

رونالدو پیام خود را ادامه می دهد. “از همه ، هم تیمی ها ، حریفان ، طرفداران این بازی زیبا در سراسر جهان و مهمتر از همه ، خانواده و دوستان نزدیک من که در این سفر شگفت انگیز من را همراهی می کنند ، تشکر می کنم.” باور کنید این بدون من برای من اتفاق نمی افتاد. حالا من منتظر بازی بعدی و چالش هستم! منتظر رکورد و لباس بعدی. باور کنید که این داستان هنوز فاصله زیادی دارد. آینده از فردا آغاز می شود و برای یوونتوس و پرتغال هنوز چیزهای زیادی برای کسب وجود دارد. پس در این سفر با ما همراه باشید! بیا بریم!

انتهای پیام /

دکمه بازگشت به بالا