ورزشی

پرسپولیس در ضیافت پنالتی‌ها به سختی از سد ون پارس گذشت

مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی

پرسپولیس با درخشش بیرانوند توانست در ضربات پنالتی از ون پارسدام اصفهانی عبور کند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم های پرسپولیس و وان پارس اصفهان امروز از ساعت 15 امروز در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در ورزشگاه بیتماشاگاه آزادی به مصاف هم رفتند که با نتیجه 2 بر 120 دقیقه به پایان رسید. 2 تساوی، بازی به ضربات پنالتی می رود.

داور: سعد وفیچه

هشدار: حسین فراهیان از وان پارسه

گل: گئورگی گورسیانی و مرتضی پولاریگنج از پرسپولیس.ایمان کیانی و ابزل صفرزاده از وان پالس

ترکیب پرسپولیس: احمد گوهری (علیرضا بیرانوند-119)، علی نعمتی (امید عالیشاه-46)، گئورگی گلسیانی (فرشاد فرجی +6-105)، دانیال اسماعیلی فر، سروش رفیعی (وحدت حنانوف-77)، مرتضی پورعلیگنجی، مهدی ترابی، سینا وحید امیری، محمد عمری، شماک نعمتی (46-مهدی عبدی).

ترکیب ون پرث اصفهان: احمد محرابی، علی آزادمنش، محمد امینی، میثم جودکی، ایمان کیانی، حسین فلاحیان (119- نوید تجلی نژاد)، ابوسر صفرزاده (91- رضا کرملاچاب)، محمدامین کاویانی (64- ایمان شوریابی)، محمدرضا شیرزادی، رضا حبی. پولیا کشراقی (78- ​​بهرام احمدی).

فان پرت در نیمه اول یک بر صفر پیروز شد و اصفهان در ضربات پنالتی پیروز شد. در نیمه دوم پرسپولیس بازی را تهاجمی آغاز کرد و گورسیانی از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی کشاند. در حالی که پرسپولیس در بازی غایب بود، فان پارس در برگشت از ابزل صفرزاده گل دوم را به ثمر رساند. سرک پوشان که نمی خواست ببازد، توانست گل دوم مرتضی پورعلی گنج را به ثمر برساند تا بازی با نتیجه 2 بر 2 به وقت اضافه کشیده شود. آن هم در شرایطی که پرسپولیس سه بار توسط سولوش رفیعی، مهدی ترابی و وحید امیری تیرک های حریف اصفهانی را به لرزه درآورد. در نیم ساعت اضافه پرسپولیس توپ و میدان را در اختیار داشت و صاحب یک پنالتی شد اما میلاد سرلک این موقعیت واضح گلزنی را هدر داد و بازی با ضربه پنالتی به پایان رسید.

پرسپولیس در ضربات پنالتی با گل های مهدی ترابی، فرشاد فرجی، مرتضی پورعلیگنجی و محمد عمری 4 بر یک پیروز شد و علیرضا بیرانوند پنالتی های اول و سوم را به دست آورد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا