ورزشی

پرسپولیس با سیستم علی اصغری اولسان را گیج کند/ قهرمانی با گلزنی لک هم ارزشمند است

گزارش شده شفافمرتضی کرمانی مقدم دیدار پرسپولیس سویران و اولسان هیوندای کره جنوبی در فینال لیگ قهرمانان آسیا را چنین توصیف می کند: البته به نوعی خوشحالم که این تیم قادر به صعود به فینال مسابقات است. زیرا تیم ما همیشه در مقابل حریفان کره ای راحت تر از ژاپنی است و در مورد تیم در این کشور چیزهای زیادی می گوید. حتی هنگام بازی در تیم ملی و پرسپولیس ، بازی مقابل تیم کره آسانتر از ژاپنی بود.

“سه بازیکن اصلی پرسپولیس در دور نهایی شرکت نکرده اند ، اما دیگران مشتاق هستند و هر کسی که به این میدان برود از تمام توان و زندگی خود برای موفقیت تیم استفاده خواهد کرد. “او اضافه کرد. امیدوارم پرسپولیس بتواند گل اول را بزند. در این حالت ، با توجه به برنامه دفاعی عالی تیم ، می تواند گامی بلند در جهت پیروزی بردارد.

هافبک سابق پرسپولیس در مورد تأثیر بازی نکردن این تیم در دو هفته آخر لیگ برتر بر عملکرد شاگردان یحیی گوروموهامادی در مرحله نهایی لیگ قهرمانان اظهار داشت: .. میزبانی نکردن مسابقه او تا حدودی با شرایط بازی فاصله داشت و از این نظر حریفان کره ای پیش هستند. اگر همین بازی در ذوب آهن انجام می شد ، برای پرسپولیس بسیار سودمند بود. این همه نگرانی من است. امیدوارم برنامه گل محمدی و کادرفانی در این زمینه مشکلی نداشته باشد.

کرمانی مقدم به سرعت تیم کره اشاره کرد و توضیح داد: “تیم های آسیای شرقی همیشه سرعت خوبی داشتند ، همانطور که تیم ما از نظر قدرت برتر است.” انجام داد فکر می کنم گل محمدی برنامه هایی برای کنترل بازیکن اولسان دارد. علاوه بر کره ای ها ، بازیکنان خارجی زیادی نیز وجود دارند ، اما به گفته آقای پروین ، اورسان با استفاده از سیستم علی ژاپنی علی عسگری می تواند گیج شود (با خنده).

وی ادامه داد: با وجود همه مانع ها و محرومیت ها ، پرسپولیس به فینال آسیا رسیده است و این یک حرکت بزرگ است. “کل تیم برای رسیدن به این مرحله سخت بازی کرد و او به آنها گفت خسته نباشید. در دور آخر ، فرقی نمی کند نتیجه چه باشد ، از مربیان یا بازیکنان انتقاد نکنید. هنوز هم امیدوارم همه مردم ایران به خصوص پرسپولیس از این قهرمانی شیرین خوشحال شوند.

یکی از بازیکنان سابق پرسپولیس اظهار داشت که آیا مهاجمان این تیم می توانند در بازی نهایی برابر رقابت های لیگ برتر گلزنی کنند یا خیر. فرقی نمی کند مهاجم در این بازی به گل برسد یا بازیکنی در موقعیت دیگر است. حتی اگر پرسپولیس گل حامد شانس را ببرد ، ارزش زیادی دارد. مطمئناً ، گورمو حمادی در بازی خود مقابل اورسان از مهاجمان استفاده می کند ، اما با وجود کمبود پافربان و امیری ، هافبک های ما نیز از کیفیت بالایی برخوردار هستند. شماره 9 بازیکن هدف است ، او باید با تلاش و دوندگی زیاد حریف را خسته کند و حتی اگر موفق به گلزنی شود ، هافبک را در موقعیت گلزنی قرار می دهد.

کرمانی مقدم گفت که بازی می تواند تمدید شود و یک ضربه پنالتی رخ دهد: خط دفاعی پرسپولیس و رعایت اصول دفاعی احتمال بروز این مشکل را بیشتر می کند. اگر این تیم نتواند گل بزند ، امتیاز سختی خواهد بود.

وی درباره صدور مجوز حضور هواداران در ورزشگاه برای تماشای فینال لیگ قهرمانان گفت: “این به نفع پرسپولیس نیز است.” در واقع ایرانیان عزیز ساکن قطر از این تیم حمایت می کنند.

دکمه بازگشت به بالا