ورزشی

پرسپولیس از حاشیه‌های بیرون زمین دست بکشد/ چیزی از دست نرفته است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار آنلاین با اشاره به شکست یک بر صفر پرسپولیس مقابل هوادار در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال گفت: پرسپولیس مثل همیشه نبود. این تیم در زدن ضربات نهایی خود ایرادهای زیادی داشت که به طور مشخص از عدم اعتماد به نفس مهاجمانش بود.

وی افزود: بحران روحی و روانی در یک تیم باعث می‌شود ضربات آخر مثمر ثمر نشده و تیمی همچون پرسپولیس دچار هیجان کاذب شده و نتیجه را واگذار کند. اشتباهات فردی در چنین بازی‌هایی تعیین کننده است که متأسفانه این بار به ضرر پرسپولیس شد.

درخشان با اشاره به اعتراض دوباره باشگ

1اه پرسپولیس به موضوعات داوری تأکید کرد: به طور قطع حق با آنهاست اما نباید فراموش کنیم ذات فوتبال با این اشتباهات گره خورده است.

پرسپولیس از حاشیه‌های بیرون زمین دست بکشد/ چیزی از دست نرفته است

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: حقیقت فوتبال در همین کنش‌هاست. پرسپولیس آن را بپذیرد و اجازه ندهد حاشیه بر متن غلبه کند. تیمی که می‌خواهد در مسیر قهرمانی قدم بردارد باید از حاشیه‌های بیرون از زمین فوتبال دست بکشد. من اعتراض به داوری را حق کادر فنی می‌دانم اما تأثیر آن روی روحیه بازیکنان نباید زیاد باشد.

وی با تأکید بر اینکه پرسپولیس به راحتی می‌تواند بحران به وجود آمده را پشت سر بگذارد، ادامه داد: وضعیت جدول به گونه‌ای نیست که پرسپولیس چیزی را در مسیر قهرمانی از دست داده باشد. امتیازات مدعیان قهرمانی نزدیک به هم است و پرسپولیس می‌تواند در بازی‌های رودررو با سپاهان و استقلال نتیجه لازم را بگیرد و به صدر برگردد.

پرسپولیس از حاشیه‌های بیرون زمین دست بکشد/ چیزی از دست نرفته است

درخشان در پایان خاطرنشان کرد: نگرانی هواداران پرسپولیس طبیعی است اما لزومی ندارد با یک باخت حاشیه ساخت. فراز و نشیب در تیم‌های مدعی قهرمانی همیشه وجود دارد. پرسپولیس شرایط روحی پایین‌تری نسبت به سپاهان و استقلال دارد اما قطعاً داشته‌هایش بیشتر از این تیم‌هاست و بهتر نتیجه خواهد گرفت.

دکمه بازگشت به بالا