ورزشی

وکیل بودیمیر: پرسپولیس تا ١٢ بهمن پول ندهد، از نقل‌وانتقالات محروم می‌شود/ راه مذاکره بسته است

وكیل یك بازیکن سابق كروات در پرسپولیس می گوید این باشگاه باید تا 26 فوریه تمام مطالبات مشتری را پرداخت كند تا از محرومیت های نقل و انتقالاتی در امان باشد.

وکیل ماریو بودیمیر ، داور رادیک ، در مورد آخرین وضعیت شکایت بازیکنان از پرسپولیس به مجله خانواده گفت: او همچنین از نتایج خوب پرسپولیس خوشحال است.

وی افزود: “بدیمیر در پرسپولیس بازی می کرد یکی از بهترین دوران زندگی او بود ، اما این اختلاف منجر به رای گیری علیه پرسپولیس شد.” با توجه به اینکه CAS شکایت پرسپولیس را در 25 دسامبر رد کرد ، CAS باید تمام بدهی به Mario Body Meal را تا پایان ژانویه 2021 بازپرداخت کند. در غیر این صورت فیفا پرسپولیس را از سه پنجره نقل و انتقالات محروم می کند. البته ، هنگام پرداخت بدهی ، پنجره حواله نیز باز می شود.

وکیل ماریو بدیمیر گفت: “اگر پرسپولیس بدهی را پرداخت نکند ، آیا ممنوعیت انتقال در اواخر ژانویه به طور خودکار اعمال می شود یا فیفا نیاز به رای گیری مجدد دارد.” انتقال به صورت خودکار انجام می شود ، بنابراین پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی قادر به جذب بازیکنان جدید نخواهد بود.

وی در پاسخ به این سال که آیا پرسپولیس برای حل مسئله مذاکره کرده است یا خیر ، گفت: “ما تاکنون دو مذاکره داشته ایم اما هر بار که نتوانستیم به قول خود عمل کنیم ، مذاکرات راه حل مشکل را می بندد. انجام شده. ” و ما منتظریم که بودیمیر به طور کامل پرداخت شود.

ردیک در پاسخ به س aboutالی درباره مطالبه پول بودیمیر گفت: “ما باید حدود 50،000 یورو بپردازیم.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا