ورزشی

واکنش محکم به توهین نژادپرستانه به مربی کامرونی/ زندگی مملو از تاریکی داور رومانیایی

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا ، دیدار شب گذشته تیم پاری سن ژرمن و بساک معروف ترکیه یک اتفاق عجیب و غریب با عواقب زیادی به همراه آورد.

به گفته AAS ، سباستین کورتسکو ، مقام چهارم ، در اعتراض به پیر بوکوامو ، مدیر Basaksehill ، که از داور در صحنه گفت: بود. “تبعید آن سیاه” این توهین نژادی به داور چهارم مربی و اعضای تیم معروف باشاک را بسیار عصبانی کرد و سپس بازیکن از زمین بیرون آمد تا بازی را تا نیمه تمام کند. .. جالب اینجاست که با حمایت تیم پاری سن ژرمن ، اعضای این تیم نیز به دلیل توهین نژادی به رنگ پوست مربیان تپه باشاکشا ، توافق کردند که زمین را ترک کنند. 20 دقیقه مانده به راه.

پیر بوو بازیکن سابق تیم ملی کامرون بود که در تیم های اوساسونا ، لگانس و رئال مایورکا بازی می کرد. او در سال 2003 از تیم ملی اروگوئه به اوساسونا آمد. او هفت سال در ترکیه بازی کرد ، قبل از بازگشت به تیم ملی در فنرباغچه ، عثمان لی اسپور و قاضی آنتاب بازی کرد و سرانجام در سال 2018 تلفن را قطع کرد. وی سپس برای مربیگری خود به ترکیه بازگشت و تیم معروف بساک را انتخاب کرد.

اظهارات تبعیض آمیز نژادی به باشاکشیل مربی سباستین کورتسکو باعث شد تا دو تیم از عصبانیت از داور رومانیایی بازی را نیمه تمام کنند. جالب اینکه داور مسابقه در سال 2007 به قسمت دوم لیگ رومانی برای داور اعطا شد و پس از آن توانست شرایط بهتری پیدا کند و مورد تایید فیفا قرار گرفت. جالب اینجاست که زندگی حرفه ای کلتسکو پر از لحظات تاریک است. او دو هفته پیش توجه تصمیم خود را در یکی از مسابقات لیگ رومانی در بخارست جلب کرد. آدریان ترومبوبیو ، داور پیشکسوت رومانی گفت: «داور ممکن است استعداد بالایی داشته باشد ، اما او باید حرفه دیگری مانند موسیقی یا رقص را انتخاب کند. خطاهای انسانی زیادی در این حرفه وجود دارد و شما نباید از کلماتی استفاده کنید که به انسان توهین می کند ، بنابراین هنگام تصمیم گیری باید منصف و قابل کنترل باشید.

سباستین کورتسکو ، داور رومانیایی اظهارات تبعیض آمیز نژادی را به بساک مربی کامرون ارائه می دهد

نکته بسیار مهم در دیدار شب گذشته پاری سن ژرمن و باساک معروف ترکیه ای این است که بازیکنان دو تیم در برابر تبعیض نژادی و توهین به رنگ پوست انسان با رعایت رنگ پوست واکنش یکسانی نشان می دهند. ثابت کرد که این مسئله مهمی در فوتبال اروپا بود. این تیم توهین نژادی را تحمل نمی کند و در صورت مشاهده چنین رفتاری ، سایر شرکت کنندگان در این مسابقه با قاطعیت واکنش نشان می دهند تا موضوع تبعیض نژادی را برطرف کنند.

دیدار تیم های پاری سن ژرمن و باساکه هیل از ساعت 20 دقیقه تا 21:25 امشب ادامه دارد.

انتهای پیام / 4048 /

دکمه بازگشت به بالا