ورزشی

واکنش سیدجلال به حواشی آنفالو کردن صفحه باشگاه

پس از شکست پرسپولیس از نساجی، اخباری مبنی بر عصبانیت ساعد جلال حسینی کاپیتان تیم و بسیاری دیگر از بازیکنان از باشگاه در اعتراض به مشکلات مالی و حضور رامین رضاییان در این تیم منتشر شد. بی نقص بوده است.

سیدجلال حسینی در این خصوص گفت: علاوه بر این، سه بازی سخت برای سه هفته متوالی وجود دارد. انشالله بتونی با این بازی های سخت کنار بیای. اکنون در شرایطی هستیم که باید روی موفقیت تیم خود تمرکز کنیم.

وی در خصوص جدایی مهدی شیری افزود: خسته نباشید گفتم. او برای تیم زحمت کشید اما از این نظر برای رامین رضاییان آرزوی موفقیت می کند. حالا که برگشته امیدوارم دوباره موفقیت پرسپولیس را با دیگر بازیکنان و هواداران به چالش بکشد. همه ما به دنبال موفقیت تیم خود هستیم.

کاپیتان پرسپولیس که گفته می شود از جدایی سیری عصبانی است، گفت: جوهره فوتبال همین است. متأسفانه حرف و حدیث می سازند. او هم برای تیم زحمت زیادی کشید اما حالا نقشش این است که در جای دیگری به فوتبال ادامه دهد. فوتبال همیشه برای همه یکسان است.

سیدجلال حسینی از اینکه گفته می شود صفحه باشگاه را دنبال کرده است می گوید. من صفحه کلوب را دنبال کردم و اشکالی ندارد. من نمی دانم چه چیزی است که آنها چنین حاشیه ای ایجاد کردند.

بیشتر بخوانید:

258 251

دکمه بازگشت به بالا