ورزشی

واکنش سجادی به ماجرای تماشاگران ایران-کره‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری مجله خانواده ، سید حمید سجادی در کنار رونمایی از سردیس قهرمان ورزشی در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره مسائل مختلف صحبت کرد.

شما همچنین باید مدال آور را در طول قهرمانی ستایش کنید
خوشحالم که کمیته ملی المپیک برنامه اعلام سردیس را امروز ادامه می دهد. در این جلسه تعداد زیادی از مردم از جمله مدیران ، پیشکسوتان و چند رئیس فدراسیون حضور داشتند. پس از قهرمانی ، باید فرهنگ سازی کنیم و به خاطر بسپاریم چه اقداماتی انجام شده است. از آنجا که اتفاقات در طول و بعد از قهرمانی رخ می دهد ، نهادهایی مانند وزارتخانه ها و کمیته ها وجود دارد و یکی از ماموریت های آنها احترام و احترام به مقام این قهرمانان است.

در صورت نیاز تغییرات را اعمال کنید
وی فاش کرد که در چهار سال گذشته ، انتقادات زیادی به وزیر درباره سیاست بازیگری برای شخصیت اصلی وارد شده است. “ما تا آنجا که ممکن است تغییرات زیادی ایجاد خواهیم کرد ، تحقیقات در حال انجام است و در صورت نیاز انجام می شود.”

ستاد بازیهای آسیایی آغاز شد
ما در حال برنامه ریزی برای تشکیل جلسه ستاد آسایا در اسرع وقت هستیم. ما جلسات تخصصی را با چندین فدراسیون شروع می کنیم و جلسات تخصصی را با فدراسیون ها برگزار می کنیم که باید به آنها افتخار کنیم.

ما توانستیم از 10 هزار تماشاگر استقبال کنیم
وزیر ورزش با بیان اینکه تماشاچی در دیدار ایران و کره جنوبی حضور نداشت ، گفت: برای تیم ملی آرزوی موفقیت می کنم. این دستورالعمل AFC است. تا دیروز شخصاً با فرماندار هماهنگ می کردم و مجوز صادر می شد. من 10 هزار مجوز داشتم و می خواستم به دنیا بگویم که واکسیناسیون موفقیت آمیز بود. آنها گفتند دیشب هیچ بلیطی توسط Afc فروخته نشده است. قبل از هر مسابقه باید حضور ویژه ای برای حضور زنان انجام شود. دوست دارم لیگ را با حضور تماشاگران برگزار کنید.

ما به کشتی گیران خدمت می کنیم
سجادی درباره انتظارات علیرضا دبیر از حمایت از کشتی گفت: “کشتی اولین ورزش است و ما موظف هستیم که به طور م participateثر از آنها شرکت کنیم.” ما نیازهای آنها را برآورده کرده و به آنها خدمت می کنیم.

251 251

دکمه بازگشت به بالا