ورزشی

نتیجه مذاکره آفریقای جنوبی با کی‌روش اعلام شد

گزارش شده شفافرسانه های آفریقای جنوبی هفته گذشته خبر بازگشت کارلوس کی روش به نیمکت مربیگری بافانا بافانا را اعلام کردند اما اکنون گزارش شده است که وی برای هدایت تیم با SAFA به توافق نرسیده است.

نتایج گفتگوهای آفریقای جنوبی با کیروش اعلام شد

بر اساس وب سایت Sunday World آفریقای جنوبی ، کارلوس کی روش پس از حذف پیتسومون سیمانه و بنی مک کارتی از لیست ، به عنوان کاندیدای اصلی کمیته فنی فدرال که منجر به جانشینی نتفلیکس ، بافانا بافانا شد ، معرفی شد. او به صورت تیمی اخراج شد. سرمربی بعد از عدم رسیدن به مرحله نهایی جام ملت های آفریقای 2021 برای تیم ملی آفریقای جنوبی.

به گفته این سایت ، اتحادیه فوتبال آفریقای جنوبی می گوید این مسئله برای کارلوس کی روش مهم نیست ، اما استخدام مربی پرتغالی برای مشترک المنافع بسیار گران بود زیرا وی تقاضای 3.5 میلیون دلار داشت. در سال 2017 ، وقتی هنوز سرمربی تیم ملی ایران بود ، کولوچه خواستار دستمزد 2.8 میلیون دلار بود که SAFA علاقه خود را برای استخدام نشان داد.

یکی از اعضای فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی که نامش فاش نشده است در مصاحبه ای با Sandy World گفت:

کیروش از تیم ملی آفریقای جنوبی بود ، اما اکنون (با واکنش منفی او) ما به خانه بازگشتیم. بافانا من نمی دانم بعد از توصیه نام کیروش به سرمربی بافانا چه اتفاقی افتاد ، اما او دیگر نخواهد آمد. وقت ندارم ، بنابراین باید به زودی برای یافتن مربی جدیدی ملاقات کنم. چند هفته دیگر مقدماتی جام جهانی آغاز می شود. امیدوارم مقامات فدرال بتوانند توضیح دهند که چرا کارلوس دیگر نمی آید.
یکی از اعضای اتحادیه فوتبال آفریقای جنوبی که نام وی فاش نشده است ، به همان سایت گفت که “کیروش به دنبال کار نبود و در دسترس نبود.” هنوز هیچ بحث مالی با او نشده است. در واقع ، ما به آن مرحله نرسیده ایم.

سرانجام Sandy World نوشت که دنی جوردن ، رئیس SAFA ، از این موضوع بسیار عصبانی است زیرا او یکی از طرفداران بزرگ کیروش است. یکی از مهمترین دلایلی که کیروش به گزینه اصلی بافانا بافانا تبدیل شده است این است که کیروچه در ژوهانسبورگ خانه دارد و یکی از دخترانش در کیپ تاون زندگی می کند.

بین سالهای 2000 و 2002 ، مربیان پرتغالی تیم ملی آفریقای جنوبی را به مرحله یک چهارم نهایی جام ملتهای آفریقا و البته جام جهانی 2002 رساندند.

این بازیکن 67 ساله که پیش از این مربیگری تیم هایی مانند رئال مادرید ، پرتغال و ایران را بر عهده داشت ، از فوریه 2019 هدایت کلمبیا را بر عهده داشت اما پس از یک سال و 9 ماه نیمکت نشینی ، مسئولیت تیم را بر عهده دارد. در حال انجام. سه رنگ اخراج شده است. وی در این مدت در 18 بازی 9 برد ، 5 تساوی و 4 باخت به ثبت رسانده است.

دکمه بازگشت به بالا