ورزشی

نباید اجازه ترویج توهین و قداست زدائی از ارزش‌های دینی داد

وزیر کشور:

آقای وحیدی گفت: اجازه ندهید توهین یا هتک حرمت به ارزش های دینی تشویق شود. در این زمینه نهادها و سازمان های ذیربط باید به تعهدات خود عمل کنند.

به گزارش گروه سیاست های خبرگزاری آنا، احمد وحیدی وزیر کشور روز یکشنبه در صد و چهل و هشتمین جلسه شورای اجتماعی کشور خواستار شناسایی برنامه اقدام این سازمان در حوزه تقویت جامعه شد. سرمایه گفت: کلام خدا مجید است که اگر مؤمنان بتوانند خود را امتحان کنند، خداوند کمک می کند.

وحیدی تاکید کرد:

البته مشارکت معلمان و مدیران مدرسه بسیار مهم است و باید نقش مهمی در مدیریت مسئولانه محیط مدرسه داشته باشد.

وزیر کشور تاکید کرد که باید به جنگ شناختی دشمن در شرایط فعلی توجه کنیم، تلاش برای تحریف.

وحیدی تصریح کرد: باید ابتکار عمل را در دست بگیریم تا روایت های کذب به سمت ریا و دشمنی نرود.

معاون رئیس جمهور در شورای ملی اجتماعی تاکید کرد: عمل به پاسخگویی می تواند نقش موثری در ایجاد اعتماد و خنثی کردن نقشه های شیطانی دشمن داشته باشد.

وحیدی همچنین به مسائل هویت دینی و اسلامی در بین جوانان و دانشجویان پرداخت و اظهار داشت:

معاون رئیس جمهور اجرای تعهدات جهاد تابعین را در تقویت اعتماد و سرمایه اجتماعی موثر و مهم دانست و از دستگاه ها و سازمان های ذیربط خواست به وظایف و مأموریت های قانونی خود عمل کنند و از ژاپن خواست از برقراری صلح و ثبات حمایت کند. تا حد امکان در کشور

وی رویکرد محله محوری در مشارکت اجتماعی را ضروری می داند و می افزاید: در این راستا باید از ظرفیت های مساجد و محلات نهایت استفاده را برد.

وزیر کشور با اشاره به الگوی مساجد مدرسه محور کودکان به عنوان بستری برای تقویت تربیت دینی، ادامه داد: این توانایی ها باید با جدیت دنبال شود.

وحیدی اطلاع رسانی و آموزش افکار عمومی را مهم می داند. باید در این زمینه ایده ها و راهکارهای سازنده ای به صدا و سیما ارائه شود. این حکم در مدیریت صدا و سیما برای کسب نظرات مفید وجود دارد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا