ورزشی

ماجدی: امیدوارم در ۳ جام قهرمان شویم/ بازیکنان امید خلا مصدومان را پر کردند

مربیان استقلال می گویند تیم وی با پیکان آشنایی دارد و آماده بازی مقابل آن است.

به گزارش مجله خانواده ، فالشاد ماجدی مربی استقلال در یک کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی این تیم مقابل پیکان گفت که “تمرینات در 2 آوریل 1400 خوب شروع شد.” همه به جز چند بازیکن آلوده به ویروس کرونا در حال تمرین هستند و بازیکنان آکادمی نیز در حال تمرین هستند و برای بازی فردا آماده هستند.

وی ادامه داد: با بازیکنان امید و آکادمی این خلا را پر کردیم. خدا را شکر. ورزشکاران سلامتی خود را به دست آوردند و در تمرین شرکت کردند. مشکلی نیست به دلیل ویروس کرونا ، فقط باباکوگورامی نیست.

وی درباره به تعویق انداختن دیدار این تیم با صنعت نفت آبادان گفت: “مجدی به فکر اقدامات لازم است و زمان خوبی برای آماده سازی برای بازی های آسیایی است.” این وضعیت است و ما باید تمام افکار خود را معطوف کنیم و روی این مسئله تمرکز کنیم تا بازیکنان بتوانند بهترین عملکردها و عملکردها را در این دوره به نمایش بگذارند.

مجیدی به دانش تیم خود در مورد پیکان اعتراف کرد. دانشجویان تارتار بازیکنان بسیار خوبی هستند و از نظر رسانه ای تبحر دارند. ما بر اساس نقاط قوت و ضعف این طرح ، کارهای تاکتیکی را برنامه ریزی کردیم. امیدوارم بتوانید بازی خوبی را ببینید. من دوست دارم سه جام ببرم و هواداران را راضی کنم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا