ورزشی

قرارداد مهدی تیکدری دارای بند فسخ بود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، باشگاه تراکتورسازی اعلام کرده در حال پیگیری موضوعات مطرح شده در برخی رسانه ها و فضای مجازی است. در باره مهدی چطور جدا شد تیکدری بازیکنان فصل گذشته تیم فوتبال تراکتورسازی مطلع خواهند شد که قرارداد بازیکنان مذکور دارای بند فسخ است و مدیرعامل و سرمربی باشگاه فقط موضوع بندهای فسخ را ذکر کرده اند. در باره آنها نگفتند داخل است یا بیرون.

ثانیاً ، با توجه به تجربه سالهای گذشته ، در مورد مشابه ، بازیکنی با بند اخراج در یک باشگاه خارجی در صورت مواجه شدن با پیشنهاد یک تیم داخلی بر اساس قرارداد عمل می کند. صوری طبق تصمیم مدیریت باشگاه ها ، باشگاه های خارجی ابتدا بند آزادسازی را فعال کرده و سپس به باشگاه ایرانی دیگری نقل مکان می کنند. کارکنان تصمیم گرفته شد که باشگاه مهدی را می خواهد تیکدری پس از شروع مذاکرات و دریافت کمک هزینه ، ما رضایت این بازیکن را صادر می کنیم تا بتوانیم بدون شرکت در مراحل قانونی سود باشگاه را به حداکثر برسانیم.

از طرف دیگر ، با توجه به اینکه قرارداد یک توافق دوگانه است یک طرفه به دلیل ملاحظات حقوقی و اخلاقی ، باشگاه تراکتورسازی از انتشار متن این قرارداد اجتناب می کند ، به موضوع بازیکنانی که مایل به ادامه در تیم نیستند می پردازد و برای او آرزوی موفقیت می کند.

دکمه بازگشت به بالا