ورزشی

فیفا اتفاقات دیدار جنجالی هلند

طبق گزارش های قطعی و به نقل از تایمز، تیم های زیادی درگیر پاسخ محتاطانه هلند و آرژانتین در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی بودند. فدراسیون جهانی فیفا اکنون اعلام کرده است که به طور کامل اتفاقات این دیدار را بررسی خواهد کرد.

کمیسیون انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال فیفا تصمیم خود را در خصوص متقلبان در این دیدار پس از مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی قطر اعلام خواهد کرد. بازیکنان تیم ملی فوتبال آرژانتین به رفتار نامناسب بازیکنان و مربیان و اخلال در نظم و امنیت بازی متهم شدند.

این دیدار در ورزشگاه لوسیل با نتیجه 4 بر 3 به سود آرژانتین در ضربات پنالتی به پایان رسید. پس از وقت قانونی و وقت اضافه، بازی با نتیجه 2-2 به پایان رسید.

به دلیل تکرار مکرر کارت های زرد توجه بسیاری را به خود جلب کرد. پس از پایان بازی، امیلیانو مارتینز به انتقاد از داور مسابقه متئو لاخوس پرداخت و گفت: حقیقت این است که او بدترین داور جام جهانی است.

لیونل مسی نیز با انتقاد از داور گفت: “من نمی توانم در مورد داور صحبت کنم زیرا آنها جریمه می شوند. متاسفانه نمی توانم در مورد لاهوز اظهار نظر کنم. فکر می کنم فیفا باید تجدید نظر کند. چنین داورانی نباید برای چنین داوری انتخاب شوند.” بازی ها.داور انتظارات را برآورده نکرد.

دکمه بازگشت به بالا