فراخوان جذب استعدادهای برتر دانش آموزی در دانشگاه فرهنگیان 13 آبان اعلام می شود

فراخوان جذب استعدادهای برتر دانش آموزی در دانشگاه فرهنگیان 13 آبان اعلام می شود

فراخوان جذب استعدادهای برتر دانش‌آموزی در دانشگاه فرهنگیان 13 آبان اعلام می‌شود

رئیس دانشگاه فرهنگیان از اعلام فراخوان جذب استعدادهای برتر ملی دانش آموزی در این دانشگاه در روز 13 آبان «روز دانش آموز» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری آنا رجبعلی بروزیی صبح امروز در حاشیه افتتاح مراکز ورزش و تندرستی دانشگاه فرهنگیان در مراسم افتتاحیه   ۱۰۳ مرکز ورزش و تندرستی و ۴ سالن ورزشی سرپوشیده به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی اظهار کرد: فراخوان جذب استعداد های برتر دانش آموزی در دانشگاه فرهنگیان در روز ۱۳ آبان همزمان با روز دانش آموز اعلام خواهد شد.

رئیس دانشگاه فرهنگیان کشور درباره اجرای طرح راتبه معلمی «جذب دانشجویان نخبه سال سومی دانشگاه ها» گفت: بحث آیین نامه راتبه معلمی تقریبا دو یا سه هفته پیش به کشور ابلاغ شد و ما به محض اینکه فراخوان استعداد های برتر دانش آموزی را که امیدواریم و تمام تلاش مان را می کنیم که تا سیزده آبان ماه اعلام شود را اجرایی کنیم بلافاصله بحث راتبه دانشجویی را پیگیری خواهیم کرد.

وی گفت: دستورالعمل های راتبه معلمی در حال تنظیم است اما پس از اعلام فراخوان و طی شدن مراحل ثبت نام آئین نامه استعداد های دانش آموزی در دانشگاه فرهنگیان احتمالا یک ماه بعد از آن بحث راتبه معلمی را دنبال خواهیم کرد.

برزویی درباره جایگاه و اهمیت قشر معلم در جامعه گفت: معلمان یکی از مهم ترین اقشار جامعه و آینده سازان کشور هستند و یکی از ویژگی ها و ساحت هایی که باید داشته باشند ساحت سلامت و تندرستی و شادابی است؛ این مسئله برای ما بسیار مهم است تا بتوانیم معلمانی بسیار شاداب با روحیه و با جسم سالم را داشته باشیم.

رئیس دانشگاه فرهنگیان افزود: روزی که به عنوان رئیس دانشگاه فرهنگیان شروع به کار کردم تقریبا در بیش از ۶۰ درصد مراکز ما هیچ مرکز تندرستی یا مرکز ورزشی ای وجود نداشت و این در اولویت کار های ما قرار گرفت تا این مسئله را حل کنیم.

بروزیی با اظهار امیدواری نسبت به وضعیت کنونی مراکز تندرستی در دانشگاه فرهنگیان اظهار کرد: امروز که الحمدلله خدمت شما هستیم ۶۳ مرکز از ۱۰۳ مرکز که هیچ مجموعه ای نداشتند مجموعه دار شده و مجموعه های باقی مانده نیز بازسازی و نوسازی شدند.

وی ادامه داد: امروز بحمدالله در ۱۰۳ مرکز مراکز یا مجموعه های ورزشی در آن جا هایی که مجموعه ورزشی نداشتیم حداقل یک مرکز تندرستی راه اندازی کردیم؛ این بسیار برای ما اهمیت داشت که بچه های ما بتوانند روحیه خوب و شادابی خوبی داشته باشند.

بروزیی ادامه داد: قریب به ۴۰ میلیارد در سه ماه گذشته به منظور آماده سازی این مراکز هزینه کردیم و قصد داریم در ۳۱ استان در هر پردیس که در مجموع ۶۴ پردیس هستند ۶۴ مجموعه فرهنگی و ورزشی بزرگ را ایجاد کنیم که در تعدادی از این پردیس ها امسال ۵ مجموعه فرهنگی ورزشی راه اندازی می شود.

وی در پایان گفت: مجهز سازی باقیمانده پردیس ها به سالن ورزشی نیز انشالله در برنامه سه سال آیند دانشگاه است تا بتوانیم یک روحیه ورزشی و روحیه سلامتی را در دانشجو معلمان ایجاد کنیم.

دکمه بازگشت به بالا