ورزشی

شروع لیگ برتر فوتسال از دی‌ماه انصاف نیست/ جاوید در مس می‌ماند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

فرهاد فهیم در گفتگو با خبرنگار آنلاین درباره سقف بودجه تیم فوتسال مس و اینکه مهدی جاوید و حمید احمدی فصل آینده مس نباشند ، گفت: “انتقال مس صورت گرفته است”. کار دلاو ثانی و احمدی در متز به پایان رسیده است. مهدی جاوید احتمالاً 90٪ روی مس خواهد ماند.

وی افزود: “شركت مس اختلافات بسیاری برطرف شده است.” این هفته همه چیز فاش می شود و قراردادهای بازیکن ثبت می شود. خدا را شکر ، مشکل توسط آقا باشگاه و مدیریت شرکت مس حل شد. تیم ما باید فصل آینده در جام باشگاه های آسیا رقابت کند و در لیگ قوی به نظر برسد.

کاپیتان تیم فوتسال مس نشان داد بازیکنانی مانند جاوید و احمدی نسبت به سایر بازیکنانی که ممکن است باعث اختلاف بین اعضای این تیم شوند ، تعداد بیشتری قرارداد دارند. هیچ ارتباطی با جاوید یا احمدی ندارد و عموماً شامل یک باشگاه بودجه است. قراردادهای ابدی چندان گران نیستند. هاوید از این مسائل بی اطلاع بود و معتقد بود که مسئله بودجه فقط مربوط به وی است. از طرف دیگر مهدی یکی از بهترین بازیکنان فوتسال ایران و گوریگ است. چه کسی در صورت عدم عقد قرارداد خوب ، چه کاری را انجام خواهد داد؟

فکیم تعلیق یک ساله سرمربی تیم مس را علی افضل به یاد آورد. فکر می کنم تعلیق افضل مجاز بود. آنها درباره آنچه در فینال فصل گذشته رخ داده است ، گسترش دادند. این محرومیت بهترین شرط بندی نبود.

در بخش دیگری از سخنان خود ، کاپیتان تیم فوتسال مس ، در پاسخ به سوالی درباره مخالفت بسیاری از باشگاه ها که از ماه اکتبر لیگ را شروع می کنند ، گفت: “باشگاهی که می گوید لیگ باید از ژانویه شروع شود. ، من همیشه با میزبانی لیگ در هر شرایطی مخالفم. ” پیام من به این آقایان این است که اگر نمی توانید تیم داشته باشید کنار بگذارید.

فاكم گفت: “حتی بازیکنان تیم فوتسال در همان شهر نیز خسته هستند زیرا به آنها پول یا رضایت داده نشده است.” برخی بازیکنان تقریباً یک سال بازی نکرده اند. ناعادلانه است که بخواهیم لیگ را در ژانویه برگزار کنیم. از کجا باید بازیکنان از فوتسال به عنوان تنها منبع درآمد خود درآمد کسب کنند؟ چرا مدیران باشگاه فقط خود را می بینند؟

وی افزود: “شروع لیگ زود هنگام برای تیم های ملی ، باشگاه ها و بازیکنان خوب است.” اگر آنها با 10 تیم یک لیگ را اداره کنند ، بهتر است چنین موضوعی را مطرح کنیم. تیمهای بدون مرخصی پول. متأسفانه هر سال همین داستان تکرار می شود.

با اشاره به حضور حسین طایبی در تیم فوتسال بنفیکا ، بازیکن سابق تیم ملی فوتسال ایران نتیجه گرفت: او یکی از بهترین بازیکنان فوتسال ایران است و افتخار می کند که نماینده خوبی از ایران در اروپا بود. حسین آن را سزاوار و با فوتسال اروپا مطابقت داشت.

دکمه بازگشت به بالا