ورزشی

سهمیه هندبال دشتستان در لیگ برتر حفظ شد

مجله خانواده/ بوشر قرعه کشی سوپرلیگ هندبال ایران برای فصل 02-1401 روز سه شنبه پانزدهم در شکریبا در محل فدراسیون هندبال برگزار شد تا نفرات نهایی این دوره از مسابقات مشخص شوند.

ستارگان دشتستان، نمایندگان استانی برای فصل پایانی این رقابت ها، به دلیل اختلافات شدید داخلی و چالش های مدیریتی، روزهای سختی را پشت سر گذاشتند، اما مصمم هستند که جایگاهی بهتر از رده نهم جدول را به دست آورند.

به گزارش خبرنگار مجله خانواده، تصمیم فدراسیون هندبال و سازمان لیگ این بود که فصل جدید را با حضور نمایندگانی از دشتستان به لیگ دسته اول کشور آغاز کنیم اما در ادامه سهمیه هندبال بوشهر حفظ شد.لیگ برتر و در این مسابقات تیم هندبال ستارگون نوین ” شرکت خواهد کرد.

رضا عباسی مدیرعامل باشگاه ستارگان نوین با اعلام این خبر در گفت وگو با مجله خانواده گفت: با حمایت هیات هندبال شهرداری دشتستان و مسئولین محترم شهرستانی و استانی بالاخره در آخرین فرصت موفق شدیم و توانستیم مجوز نمایندگی استان هندبال را بگیریم و انشاالله بتوانیم یک فصل دیگر از هندبال را در ایالت ها ایجاد کنیم. با تکیه بر توانایی های فنی مربیان و بازیکنان بومی خود.

مدیرعامل باشگاه ستارگان نوین با تاکید بر اینکه امسال از ظرفیت هندبال کشور بیشتر استفاده خواهد شد، افزود: همبستگی و همبستگی برای دفاع از سهمیه و حقوق ورزشی در شهرها و ایالت ها.

عباسی درباره بازگشت سهمیه لیگ برتر دشتستان گفت: پروسه اخذ مجوز حرفه ای برای تیم هندبال این باشگاه همانطور که اتفاق می افتد این دو تیم مطرح هندبال کشور از جدول لیگ خارج شدند و با پیگیری و مذاکرات فشرده تیم های نهم و سوم لیگ برتر را به پایان رساندند. لیگ دسته اول فصل جدید به جمع بازیکنان فصل جدید لیگ برتر ایران اضافه شد.

مدیرعامل سه تارگان نوین با خبرنگاران مجله خانواده درباره مشکلات و عوارض فصل گذشته صحبت کرد. اما ما به فصل جدید امیدواریم.لطفا این مشکلات را تکرار نکنید.برای رسیدن به این هدف ما و سایر دوستانمان باید در کنار هم برای سربلندی شهر و ورزش محلی خود تلاش کنیم.به خواست خدا این اتفاق نظر خواهد بود. به دست آورد، با توجه به اینکه همه ما نگران ورزشکاران و کت های سوتین سربلند هستیم.

عباسی در بخشی دیگر از سخنان خود با ابراز امیدواری از حمایت مسئولان و حامیان ورزش استان بوشهر، تصریح کرد: ، اداره کل ورزش و جوانان و سایر حامیان و تلاش های حوزه ورزش می توانید هزینه کنید… ایران.

وی در پایان تاکید کرد: تمام تلاش گروه ستارگان این است که در فصل جدید که هندبال استان های دشتستان و بوشهر خواهد بود از ظرفیت بیشتر مربیان و بازیکنان بومی استفاده شود.

به گزارش مجله خانواده رقابت های لیگ برتر هندبال 1401-02 از 10 اکتبر سال جاری آغاز می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا