ورزشی

سرمربی تیم ملی جوانان بسکتبال: نبود بازی‌های تدارکاتی ما را اذیت می‌کند

سرمربی تیم ملی بسکتبال جوانان ایران گفت: بازیکنان در شرایط خوبی هستند ، اما متأسفانه نبود یک مسابقه تدارکاتی آزار دهنده است.

رضا نوری در گفت وگو با مجله خانواده ، درباره شرایط فعلی تیم بسکتبال جوانان ایران شرکت کننده در جام جهانی 2021 لتونی توضیح داد: امروز با تیم ملی بزرگسالان خوشبختانه با خدا بازی می کنیم و چهارشنبه بعد از رفتن تیم بزرگسالان در سالن آزادی مستقر خواهیم شد.

وی گفت: “تیم ملی بزرگسالان احتمالاً در تاریخ 25 ام به تهران باز می گردد و در روز 24 تمرین خود را در آزادی به پایان می رساند.” ممکن است دو روز مرخصی به بازیکنان بدهیم ، اما هنوز تصمیم نهایی برای بستن اردو را نگرفته ایم زیرا نگران آلوده شدن بازیکنان به تاج هستیم. آزمایش کرونا دیروز منفی بود ، بنابراین اگر کسی به ویروس آلوده شود ، باید آزمایش شود که دیگر به این ویروس آلوده نخواهیم شد ، بنابراین اکنون نگران تعطیلی کامل اردوگاه برای چند روز هستیم.

سرمربی تیم بسکتبال جوانان ایران همچنین در مورد چگونگی پیشگیری از این مشکل گفت: اگر از بین ببریم نگران نیستیم. ما در تلاشیم بازیکنان را از نظر ذهنی آماده کنیم ، اما آنها ممکن است دلتنگ آنها شوند زیرا آنها مدت زیادی در کنار خانواده خود نبوده اند.

وی همچنین شرایط فنی تیم را به شرح زیر شرح داد: “متأسفانه ، من مشکل دارم زیرا یک مسابقه تدارکاتی ندارم ، اما در مجموع در شرایط خوبی است.” من از نظر فنی آماده هستم ، اما نمی توانم یک بازی انجام دهم و می توانم یک بازی دوستانه در محل برگزار کنم سخت است زیرا وجود ندارد. کاش در شرایط خوبی باشم تا بتوانم چند بازی تدارکاتی انجام دهم.

سرمربی تیم بسکتبال نوجوانان ایران در پاسخ به این س ifال که آیا از بازی دوستانه مقابل تیم بزرگسالان خوشحال بود؟ توضیح داد: بله! میزبانی این مسابقات به تیم کمک می کند. بازیکنان ما فشار زیادی را برای کمک به ما درگیر شدن در بازی داشتند. البته چند بازیکن از لیست حذف خواهند شد. بنابراین ما پنج نفر را عوض کردیم تا کسی حق خود را از دست ندهد و همه فرصت نشان دادن خود را داشته باشند.

نوری همچنین گفت که تیم جوانان باید در تاریخ 8 ژوئیه اعزام شود و در تاریخ 9 ژوئیه آزمایش شود. علاوه بر این ، قوانین سختگیرانه ای در محل برگزاری برای جلوگیری از شیوع عفونت کرونا وجود دارد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا