ورزشی

روحیه استقلال تقویت شد/ ۲ بازیکن جوان جواب اعتماد ما را دادند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

در یک کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی بین استقلال و نفت آبادان روز جمعه شب ، به گزارش خبرنگار آنلاین ، مجید نامجو موترا دریافت که هواداران استقلال طی چند هفته گذشته با غیاب بازیکنان مختلف به ما ضربه زده اند. آنچه من در مورد نفت آبادان می دانستم این است که اعضای با نفوذ این تیم را باطل کنیم تا ما نبض بازی را داشته باشیم و از نظر فنی حریفان خود را کنترل کنیم. ما این پیروزی را به هواداران اهدا می کنیم که چند هفته پیروزی ما را ندیده اند.
وی با اشاره به دو بازیکن جوان که در استقلال بازی می کنند ، گفت: خدمترادی و دا جلیری آنها آینده فوتبال ایران هستند و بعد از چند هفته تمرین امروز برای ما بازی کردند و اعتماد ما را پرداخت کردند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با بیان اینکه تیم صنعت نفت آبادان یکی از تیم های برتر لیگ برتر است ، اظهار داشت: ارسال تیمی بسیار آماده برای مسابقه و شکست این تیم کار آسانی نبود ، بنابراین باید بنام شیلاجی را تبریک بگوییم.
به گزارش خبرنگار آنلاین ، تیم استقلال تهران امشب در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور با نتیجه دو بر صفر تیم آبادان صنعت صنعت نفت را با نتیجه دو بر صفر شکست داد و با 41 امتیاز پنجم شد.

دکمه بازگشت به بالا