ورزشی

رسولی: علی‌نژاد برای تامین فشنگ قول مساعدت داد/ امیدواریم زودتر اسلحه‌ها به دستمان برسد

سخنگوی فدراسیون تیراندازی گفت: “این تحریم ها تأثیر مستقیمی بر تأمین مهمات داشتند اما معاون وزیر ورزش قول پیگیری این موضوع را به طور خاص تری داد.”

در مصاحبه با مجله خانواده ، ناصر لازوری وضعیت اعضای تیم ملی شرکت کننده در تمرین را تشریح کرد. تمرینات تیم ملی زیر نظر کادر مربیگری به خوبی انجام می شود. مربی نیز از تمرینات خوشحال است. طبق دستورات وزارت ورزش و ستاد كرونا آمریكا ، مردم مدتها از آموزش چهره به چهره دور بودند. پس از ارتش آلمان به دلیل شیوع تاج ، آنها به صورت آنلاین و در خانه تمرین کردند که در طی آن همه چیز خوب پیش رفت.

سخنگوی فدراسیون تیراندازی از مردم پرسید که چه زمانی می توانند اردوهای منسجم را در نظر بگیرند ، “در حال حاضر ، مهمترین مسئله برای فدراسیون ، حفظ سلامت مربیان و عموم مردم است.” ما پروتکل های سلامت چهره به چهره را دنبال خواهیم کرد و تمرینات را مطابق با اعلامیه دنبال خواهیم کرد.

وی عنوان کرد: آموزش تیم های تفنگ در سراسر کشور از ششم تیرماه آغاز شد و چهارشنبه ها به پایان رسید. تیم ملی یک هفته مرخصی دارد و تمرین هفته آینده آغاز می شود.

راتوری در پاسخ به این سوال که “فدراسیون جهانی و اتحادیه آسیا مسابقه را پیش بینی نمی کنند” پرسیدند ، زیرا او نمی تواند تیم ملی را بدون مسابقه تست کند ، چه اقداماتی می تواند برای ایجاد مسابقه انجام دهد. جواب داد. تأثیر حضور ورزشکاران در این رقابت از برخی از تمرینات بیشتر است. ورزشکاران نیاز به مسابقه دارند ، اما به دلیل شرایط تاج در سرتاسر جهان ، پیدا کردن مسابقه کار ساده ای نیست.

وی اظهار داشت: برای ارسال به مسابقات به یک سری اتفاقات نیاز داریم. ارسال یک تیم حداقل 15 مرحله نیاز دارد. اگر شرایطی برای انجام این مراحل فراهم شود ، آنها نیز مورد استقبال قرار می گیرند ، اما همه این موارد برای ارزیابی همه جنبه ها لازم است.

وی در خصوص مبادله اسلحه برای جابادفلفی اظهار داشت: به زودی پس از کسب سهمیه المپیک ، مربیان و افسران فدراسیون با کارخانه تولید هماهنگ شدند تا اسلحه های ملت المپیک را به روز کنند. ما مشتاقانه منتظر شنیدن از شما هستیم. درمورد جواد فروغی ، او اواخر سال 1998 با کارخانه اسلحه خود تماس گرفت. آنها موافقت کردند و سلاح تولید شد. با این حال ، به دلیل تاج ، محدودیت هایی وجود دارد و ما هنوز این سلاح را دریافت نکرده ایم. ما در اسرع وقت به شما باز خواهیم گشت.

سخنگوی فدراسیون تیراندازی در پاسخ به سوالی درباره راهبرد فدراسیون برای تهیه مهمات در این مواقع اظهار داشت: “وضعیت فعلی مهمات به تحریم ها باز می گردد که دلیل آن عدم وجود مهمات است.” این موضوع چندین سال لیگ را به ستوه آورده و آن را به چالش كشیده است. یکی از مواردی که به طور مستقیم در تأمین مهمات تأثیر گذاشت این تحریم بود که ورزش ما از آن رنج می برد.

فدراسیون در طی این سالها یک راه حل منطقی برای تهیه گلوله ها به صورت موردی پیدا کرده است. »اوضاع مانند گذشته است ، هیچ چیز تغییر نکرده است. هماهنگی از همین مسیر پیروی می کند. معاون وزیر علیرضا قول داده است در اوایل این هفته برای تهیه مهمات به فدراسیون كمك كند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا