ورزشی

ذخیره‌سازی ۸۰۰ تن سیب و پرتقال برای نوروز کرمانی‌ها

ذخیره‌سازی ۸۰۰ تن سیب و پرتقال برای نوروز کرمانی‌ها

بنا به اعلام ستاد تنظیم بازار استان کرمان، ۳۰۰ تن سیب درختی و ۵۰۰ تن پرتقال برای مصرف شب عید استان کرمان خریداری و ذخیره‌سازی شده که در ایام نوروز باکیفیت بالا و قیمت مناسب عرضه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مجله خانواده؛ سهمیه‌های تنظیم بازاری کالا‌های اساسی شامل مرغ، برنج، شکر و گوشت قرمز نیز به استان اختصاص داده شده که از طریق جهاد کشاورزی، غله و پشتیبانی امور دام در فروشگاه‌های منتخب، نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا و فروش‌های فوق‌العاده سطح شهر توزیع می‌شود.
امیر حسن‌زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان کرمان، تاکید کرد: نظارت بر بازار و تامین کالا‌های اساسی در تمام ایام سال باید انجام شود و مختص دوره خاص نیست.
وی افزود: اصناف، صمت، جهاد کشاورزی و سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کننده موظف هستند طی سال نظارت‌ها را انجام و گزارش دهند.
کنترل، پایش، رصد و نظارت بر کالا‌های اساسی، محصولات کشاورزی و مایحتاج شب عید و ماه رمضان، یکی از دستور کار‌های این جلسه بود که مقرر شد دستگاه‌های اجرایی شامل صمت، جهاد کشاورزی و اتاق اصناف، کار کنترل و نظارت را انجام دهند و تخلفات به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال شوند.  
انتهای پیام

گروه تحریریه مقالات ورزشی

نویسنده‌ی ورزشی با انگیزه‌ای برای به اشتراک گذاری آگاهی خود از دنیای ورزش. با استفاده از تحلیل‌های دقیق و روند داستان‌سازی شیوا، من سعی می‌کنم خوانندگان را در دنیای ورزشی همراهی کنم و آن‌ها را به سمت تجربه‌ی هیجان‌انگیز ورزش ببرم.
دکمه بازگشت به بالا