ورزشی

در حال بررسی مدیریت پرسپولیس هستیم/ هزار تماشاگر در بازی با کُره – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، حمید سادردی ، یکی از تماشاگران مجمع عمومی باشگاه استقلال ، تاکید کرد که بی رنگ است و به دو تیم پرسپولیس و استقلال احترام می گذارد. چشم انداز آینده نیز مورد بحث قرار گرفت.

وی تأکید کرد که: از مدیران باشگاه استقلال خواسته شد در اسرع وقت گزارش مالی منتهی به تیرماه سال جاری را تکمیل و ارسال کنند. تاکنون گزارشی ارائه نشده است ، بنابراین نمی توان ارقام را نقل کرد. نه تنها این ، بدهی مشکی و مشکلات مالی نه تنها در سال جاری و سال گذشته ، بلکه در سال قبل نیز مطرح است.

سجادی با بیان اینکه استقلال و پرسپولیس در چند سال گذشته بیش از 20 بند حسابرسی داشتند ، گفت: البته در آخرین حسابرسی مربوط به استقلال ، حدود 12-10 مورد از این احکام کاهش یافته و به طور کلی بهبود یافته است. در ملاقات با وزیر دادگستری اقتصاد نیز از وی برای گزارش تشکر کردم. البته ما منتظر نشست سالانه هستیم تا مشکل مالی دقیق را مورد بحث قرار دهیم. گزارشات مالی به طور مفصل در این انجمن ارائه می شود.

وزیر ورزش اعلام کرد که جلسه مشابهی را با رئیس باشگاه پرسپولیس و سایر اعضای هیئت مدیره برگزار خواهد کرد و اظهار داشت: “به زودی جلسه ای با مدیر باشگاه پرسپولیس در همان محل در وزارت ورزش برگزار می شود و ما در مورد مسائل آنها بحث خواهیم کرد.”

سجادی درباره اداره باشگاه پرسپولیس و اینکه آیا این انتخاب نهایی بود؟ وی گفت: “ما در این زمینه در حال فکر و مطالعه هستیم تا به نتیجه برسیم.”

وی در پاسخ به س questionsالات مربوط به انتقال دو باشگاه پرسپولیس و استقلال و مشکلات مربوط و مالی آنها ، فاش کرد: در طبقه بندی اطلاعات ، این یکی از اطلاعات حساسی است که نباید در رسانه ها پوشش داده شود.

وی تعداد تماشاگران بازی ایران و کره جنوبی را یکی دیگر از موضوعات مطرح شده توسط وزیر ورزش عنوان کرد ، وی پاسخ داد: یکی از همکاران وزارت بهداشت گفت که حضور حداکثر 1000 تماشاچی مشکلی ندارد ، اما باید تحقیق کنیم. »اجازه دهید شرایط بازگشایی ورزشگاه را بررسی کنیم. در عین حال ، تعدیل رعایت پروتکل های بهداشتی مورد نیاز است.

دکمه بازگشت به بالا