ورزشی

درگیری و کتک‌کاری در اهواز+ عکس

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری بورنا ، امشب لیگ دسته دوم لیگ آزادگان شاهد یک مسابقه دقیق در ورزشگاه تکی اهواز بین استقلال موراسانی و تیم برتر یزد بود که مدعی رسیدن به شهید گاندی بود.

تیم میزبان در دقیقه 40 یک گل به ثمر رساند که توسط داور و داور دستیار آفساید اعلام شد و نشانه شروع اختلاف این بازی است.

پس از اعتراض شدید بازیکنان و مربیان استقلال موراسانی ، دقایق پایانی مسابقه به نیمه اول ادامه یافت ، اما بعد از سوت آخر در نیمه اول ، بروس به داور حمله کرد. داور بلافاصله به اتاق قفل رفت و 15 دقیقه استراحت انجام داد. آنها حاضر به ترک اتاق قفل و شروع نیمه دوم نشدند.

در همین زمان ، تعدادی از اعضای تیم میهمان پس از تصادف تعدادی از تماشاگران حاضر در این تیم که در ورزشگاه به همراه عوامل اجرایی تیم استقلال موراسانی حضور داشتند ، برخورد کردند و به نیمکت یزد و سرپرست تیم شهید گاندی حمله کردند و آنها را زدند. انجام داد آنها از نظر صورت ، بینی و پشت مجروح شدند.

پس از تسویه حساب ، اوضاع با تیم و داوران شهید گاندی تمایلی به بازی نداشت اما یک ساعت بعد به دلیل وساطت برخی از افراد حاضر در ورزشگاه ، آنها در میدان حضور داشتند ، گرچه به دلیل مخالفت نمایندگان غلام عموزگار و یدالله جهانبازی ، امنی نبود. و پلیس در استادیوم این بازی حساس پاره وقت باقی ماند تا اینکه تصمیم گیری در مورد کمیسیون انضباطی انجام شود.

عکس_2020-08-04_23-29-36

دکمه بازگشت به بالا