ورزشی

حسینی برای ذوب آهن معجزه نکرد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگاران آنلاین ، وقتی مجتبی میرسینی سرمربی ذوب آهن شد ، همه از معجزه وجود و تجربه او صحبت کردند و بسیاری حسینی را نجات دهنده شرایط ذوب آهن در آن زمان می دانستند.

رحمان رضایی با میانگین نمره 0.78 ذوب آهن را ترک کرد و مسابقه ای که منجر به اخراج او شد ، شکست برابر سپاهان بود. تیمی که ذوب آهن را با هدایت مجتبی حسینی در نیم فصل دوم با دو گل شکست داد.

مجتبی میرسینی که در آن زمان به عنوان ناجی ذوب آهن شناخته می شد ، کار خود را در ذوب آهن با میانگین نمره 0.93 به پایان رساند که تفاوت چندانی با تیم تحت رهبری رحمان رضایی نداشت.

ذوب آهن در 14 بازی ابتدایی اختلاف منفی 6 داشت و در پایان فصل به منفی 11 رسید. گان دوها آنها در این زمینه نیز پیشرفت چندانی نداشته اند.

گان دوها در نیم فصل اول ، او 14 گل در 14 بازی به ثمر رساند. این میانگین 1 گل در هر بازی است. با روی کار آمدن مویتا باهو سینی ، او در 16 بازی بعدی 14 گل به ثمر رساند. از یک هدف.

آمارها نشان می دهد که پیشرفت کمی در زمینه قابلیت های دفاعی وجود دارد. رحمان رضایی پیشرفت ملموسی داشت و با زوبی در 14 بازی در نیم فصل اول 20 گل و با آمدن حسینی 19 گل در 16 بازی به ثمر رساند.

حسینی که گفته می شود سرمربی فعلی ذوب آهن ناجی این تیم است ، مقابل تیم هایی مانند متز رفسنجر (دو بار) ، فولاد ، پیکان ، گل گهر سیرجان و نسترسی و در 16 بازی از 9 بازی شکست خورد.

تنها نقطه عطف کارنامه حسینی در ذوب آهن را می توان شکست استقلال در تهران دانست. در نتیجه بدون ذوب آهن خیلی زودتر به لیگ یک تنزل می یافت.

به گزارش آنلاین ، ذوب آهن سرانجام در لیگ برتر ماند و به لطف افزایش فاصله گل ، که به وضوح ضروری است ، در 30 بازی 26 امتیاز کسب کرد. گان دوها مدیریت 21 تیم فوتبال لیگ.

دکمه بازگشت به بالا