ورزشی

جدال پرهیاهوی سرخابی‌ها/ درخشش ستاره پرسپولیسی در اروپا/ توسعه بیشتر ووشو کلید می‌خورد

به گزارش مجله خانواده؛ هفته گذشته شاهد وقایع زیادی در ورزش بودیم و در این گزارش به مهمترین رویدادها اشاره شده است.

برنده این هفته: پرسپولیس تهران

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و سوم مسابقات لیگ برتر کشور به مصاف استقلال رفت و با تک گل ایسی آلکاسیا رقبای دیرینه خود را شکست داد و دربی 95 سلکابی را برد. این پیروزی فاصله دو تیم در جدول رده بندی را به 11 امتیاز رساند.

524

بازنده هفته: استقلال تهران

تیم فوتبال استقلال تهران در هفته بیست و سوم مسابقات لیگ برتر باشگاه های کشور مقابل پرسپولیس قرار گرفت و در این مسابقه مهم سه امتیاز حساس را به حریف دیرینه خود از دست داد و از رقیبان خود در جدول رده بندی عقب ماند.

510

سرمربی هفته: یحیی گل محمدی

یاهویا گورمهامادی ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در دو بازی برابر سپاهان اصفهان و استقلال تهران با شاگردانش چهار امتیاز کسب کرد. با این اوصاف قرمزها می خواهند در صفوف صعود کرده و پیش قدم شوند.

508

ستاره این هفته: مهدی طارمی

پورتو در هفته سی و سوم لیگ برتر پرتغال میزبان ریو آوی بود و 3 بر صفر پیروز شد. مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو که از ابتدای بازی در زمین بازی است ، گل دوم این تیم را به دیاز پاس داد و در دقیقه 67 تعویض شد.

950

تصمیم این هفته: فدراسیون ورزشهای رزمی

فدراسیون ورزش های رزمی ایران و فدراسیون ورزش های رزمی چین سندی در مورد توسعه همکاری های جامع امضا می کنند. یکی از مفاد اصلی این سند همکاری تلاش برای گنجاندن ورزش های رزمی در بازی های المپیک تابستانی است. با توجه به اینکه ایران آسیای میانه ، آسیای میانه و آسیای غربی را کنترل می کند ، ژاپن با همکاری انجمن ورزش های رزمی چین میزبان المپیک ورزش های رزمی است.

60

پیشنهاد این هفته: لیگ برتر فوتبال

سوم خرداد به دلیل تاخیر در مسابقه لیگ برتر ، تیم پرسپولیس تهران اصفهان میهمان ذوب آهن و تیم استقلال تهران از صنعت نفت آبادان دیدار می کنند. قرمزها می خواهند قبل از شروع اردوی تیم ملی امتیازات کامل را کسب کنند.

518

دکمه بازگشت به بالا