ورزشی

تیم نفت‌مسجدسلیمان دیگر تحمل حواشی داخلی را ندارد

مجله خانواده / کوزستان این مربی فوتبال با اشاره به حواشی اخیر تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با تأکید بر لزوم همدردی در چنین شرایطی ، گفت: “بازیکنان درجه یک مورد نظر استخدام نشده اند و مسائل مالی باقی مانده است. با توجه به قدرت ، این تیم همچنان قدرتمند است. ” دیگر تحمل فشار و حاشیه های جزئی داخلی را ندارد ، اختلاف بین واحدهای مختلف این مشکل را برای این تیم بیشتر می کند و درگیری های داخلی مانند مورچه های سفید از درون تیم نفت را می خورد.

موسن بادی در مصاحبه با مجله خانواده گفت که حضور تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر امسال معجزه آسا است. وی پیشکسوت فوتبال محلی بود.

وی اظهار داشت: سازمان یافته و … بسته در تیم های نفتی ، در شهرهای دوستداران فوتبال ایالت ، به ویژه آبادان و مسجدسلیمان ، در شورای اسلامی است تا نگرانی حضور این تیم ها در لیگ برتر تا 90 دقیقه نباشد پیشنهاد شد

این مربی فوتبال درباره اختلافات و حاشیه های اخیر در مورد تیم فوتبال نفت مسجد و سلیمان اظهار داشت: ، این تیم در حال حاضر در لیگ برتر است و همه مردم و حوزه های سیاسی در قزستان ، به ویژه شهر مسجدسلیمان ، نیاز به حمایت از این تیم دارند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بازیکنان برتر مورد نظر ما به کار گرفته نمی شوند و مشکلات مالی همچنان زیاد است ، تیم دیگر نمی تواند کوچکترین فشارها و حاشیه های داخلی را تحمل کند و اختلافات بین واحدهای مختلف این تیم است. مشکل را افزایش می دهد. ” و درگیری های داخلی ، مانند مورچه های سفید از داخل ، تیم نفت را می خورد. بنابراین ، از همه طیف های زندگی ، و از طرف رهبران مغرض ، هیئت مدیره ، کادر فنی ، بازیکنان و همه کسانی که با این تیم همدردی می کنند ، فکر می کنم آنها نزدیکتر از گذشته دست به دست هم می دهند و تیم می شوند. ما مشتاقانه منتظر کار بر روی هدف مشترک افزایش هستیم. مردم ، به ویژه جوانان در برخی از شهرهای كوزستان و ایالت های همسایه ، از نفت انتظار افتخار شیر زاگرس را می کشند.

بابایی گفت: “اولین مسابقه نفت و مسجد و سلیمان در این فصل یکی از مهمترین مسابقات این تیم است و مراقب باشید چنین روزی را در پایان فصل از دست ندهید.” من باید این کار را انجام دهم زیرا باید توانایی حمایت بهتر از تیم را داشتم اما این کار را نکردم. “بنابراین متأسفانه من این کار را کردم تا از روزی که نمی توانم حاشیه ها را بالا ببرم جلوگیری کنم. پشیمان نشوید که ممکن است متحد شده باشیم. بنابراین ، حتی اگر هیئت مدیره ، مدیرعامل ، مربیان یا نگرش های سیاسی آنها مطلوب نباشد ، آنها چشم خود را بر روی این مسائل پیش پا افتاده و جاه طلبی های شخصی و در نهایت به تیم های دیگر دولت در کشور بستند. شما باید غرور نماینده را تأیید کنید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا