ورزشی

«توسعه فعالیت بدنی زنان» در اولویت برنامه‌های فدراسیون همگانی است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین به نقل از روابط عمومی فدرال ورزش ها عمومی ، با Ajinsaki تاکید سال گذشته یک گام بزرگ بود مشارکت فدراسیون گفت مردم از فعالیت های ورزشی محروم هستند ورزش ها سال گذشته ، با تلاش همه اعضا و خانواده های فداکارشان ، با تکیه بر دانش علمی و چشم نواز ، یک جریان ورزشی آگاه از سلامتی ایجاد کنیم. انداز مشارکت افراد بیشتر و بیشتر در فعالیت های ورزشی فعالیت می کنند بر اساس اقدامات احتیاطی ویژه “اصول بهداشتی” آه تو استفاده کنید این بسته است.

وی ادامه داد: یکی از سیاست های اصلی و موضوعات کلیدی در سیستم توسعه فعالیت های بدنی فدراسیون “کاهش زنان کم تحرک” و “زنان” به دلیل نقش سازنده و حیاتی آنها در خانواده است. افزایش سهم ورزش هایی که سلامت را تقویت می کنند در ژاپن. ” شامل محوری که باعث ارتقا individual سلامت فرد و خود می شود اهميت دادن با اشاعه فرهنگ ورزش و خانواده خانوادگی.

معاون رئیس جمهور فدراسیون بانوان ورزش ها عمومی تاکید کردها: اصالت و مرکزیت “توسعه فعالیت بدنی در خانواده” و روابط نزدیک و پیچیده با سایر نهادها موقعیت بین بخشی را ایجاد می کند و دولت ملی برای مقابله با آن تصمیم می گیرد. عزم ، تلاش های مشترک و بخش (دولتی و خصوصی) ) ، کنار آمدن سازمان NGO ها ، مراکز تحقیقات علمی ، رسانه ها و علایق لحظه آخر از جانب مشارکت و اعضای جامعه شما را همراهی می کنند.

آژینساکی ادامه داد: در همین راستا فدراسیون ورزش ها توسط پزشک به طور علنی کنترل و نظارت می شد. مالاییایی به یاری حق تعالی بهره برداری با ظرفیت موجود تاکید درباره همکاری شبکه آه تو و به دنبال حمایت از مقامات دولتی ، مسئولیت این برنامه است طراحی شدهبه منظور تحقق مفهوم گسترده “خانواده سالم با ورزش و فعالیت بدنی” ، ما بیشتر به سیاست گذاری و هماهنگی در “توسعه فعالیت بدنی زنان در کشور” توجه کرده ایم.

بالاخره او تیز کردها: خدا خوشبخت است و خانواده بزرگ ورزشهای همگانی در سال دوم تلاششان را دو چندان کرده است و ب در راستای سیاست توسعه ورزش های همگانی و برای دستیابی به هدف بزرگ خدمت به جامعه تعلیق شده ، اقدامات طولانی و م takeثر انجام داده و در اجرای برنامه ها و برنامه های توسعه فعالیت های بدنی موفقیت بزرگی کسب کنید

دکمه بازگشت به بالا