ورزشی

توافق جالب استقلال با فرهاد مجیدی

باشگاه استقلال پس از پایان هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال کادر فنی خود را تغییر داد و فلاحارد ماگیدی را به عنوان سرمربی جدید و جانشین محمود فکری انتخاب کرد.

این باشگاه سعی کرد به دور از هیاهوی فکری و دستیارانش به توافق نامه جدایی برسد تا درگیر شکایات یا مصاحبه های انتقادی نشود. احمد مددی ، مدیرعامل باشگاه استقلال به فكری و دستیارش گفت كه طبق قرارداد توافق شده تا پایان هفته شانزدهم پرداخت خواهد شد. در نتیجه این قرارداد فسخ شد تا باشگاه استقلال در اختلافات حقوقی با مشکل روبرو نشود. البته دو دستیار فکری در مورد جزئیات قرارداد اختلاف نظر دارند که به زودی حل خواهد شد.

قرارداد مجیدی در نیمه دوم لیگ بیستم ادامه خواهد داشت ، زیرا قراردادهای این فصل به همان تعداد قراردادهای منعقد شده در ابتدای فصل با مربی قبلی برای تنظیم قرارداد مربی جدید منعقد شده است. قراردادهای فکری و سرانجام کمی بیشتر. تعداد قراردادهای دستیار مجیدی برابر با دستیار فکری است.

با در نظر گرفتن قرارداد فکری لیگ بیستم به عنوان یک تومان “n” ، علاوه بر هفته شانزدهم ، نیمی از آن به سرمربی سابق استقلال اختصاص خواهد یافت. در صورت ادامه همکاری ، این تعداد برای فصل آینده چند درصد افزایش می یابد. برای مجیدی ، حفظ قراردادهای فکری پس از هفته شانزدهم تا پایان نیم فصل محاسبه می شود تا استقلال خسارات مالی قابل توجهی نبیند.

طی چند سال گذشته ، بحث های مربوط به قرارداد در باشگاه استقلال ، مشکلات زیادی را برای باشگاه ها تحمیل کرده است ، از اختلافات حقوقی و پرداخت مطالبات و همچنین حاشیه ها رنج می برند ، اما این بار مدیر باشگاه این مشکلات را دارد. سعی کردم به حداقل برسانم.

252 252

دکمه بازگشت به بالا